1 Δημιουργήστε ένα νέο έργο σε ολοκληρωμένο περιβάλλον ανάπτυξης σας , ή IDE , της επιλογής . Τοποθετήστε το ποντίκι σας μέσα από τα κύρια μέθοδο 2
Εισάγετε τον παρακάτω κωδικό για να καθορίσετε τον αριθμό των γραμμών στην πυραμίδα : . " Int totalHeight = 8 ? " Αντικαταστήστε τον αριθμό 8 με τον επιθυμητό αριθμό . των σειρών εικόνων
3
Εισάγετε τον παρακάτω κώδικα για να δημιουργήσετε μια θηλιά που θα καθορίσει τον αριθμό των γραμμών στο σχέδιό σας : " for (int i = 0 ? i " 4 Τοποθετήστε τον κέρσορα στη γραμμή μεταξύ των δύο βραχιόνων και πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κώδικα για να δημιουργήσετε ένα subloop που θα εισάγει την απαραίτητη απόσταση πριν από την πρώτη αστερίσκο σε κάθε σειρά : « για ( int j = i + totalHeight ? j Δημιουργήστε ένα νέο subloop να εισάγετε το σωστό αριθμό των αστερίσκων σε κάθε σειρά . Εισαγάγετε τον ακόλουθο κώδικα στο εσωτερικό του πρώτου βρόχου , κάτω από το βραχίονα κλεισίματος του πρώτου subloop : "για το ( int k = 0 ? K Η 6 Προσθέστε μια νέα γραμμή του κώδικα για να προσθέσετε το τελικό αστερίσκο σε κάθε σειρά . Εισάγετε τον κωδικό αυτό , ακριβώς κάτω από την αγκύλη του δεύτερου subloop : " System.out.print ( " * " ) ? " Προσθέστε μια τελική subloop να εισάγετε την σωστή απόσταση για η αθέατη πλευρά της πυραμίδας . Τοποθετήστε αυτό ακριβώς μέσα από αγκύλη του κύριου βρόχου : « για ( int j = i + totalHeight ? J <totalHeight * 2 ? J + + ) { System.out.print ( " _ " ) ? } " Call " System.out.println ( ) " για να ολοκληρωθεί η τρέχουσα γραμμή παραγωγής και να προχωρήσουμε στην επόμενη γραμμή στην πυραμίδα . Εισάγετε τον κωδικό αυτό , μετά την τελική subloop αλλά ακόμα μέσα του αγκύλη του κύριου βρόχου : " System.out.println ( ) ? " Εκτελέστε το πρόγραμμά σας . Θα πρέπει να παράγει την ακόλουθη
Η
Η 7
8
Η 9
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα