1 Ανοίξτε τον επεξεργαστή προγραμματισμού Java και ανοίξτε το έργο Java που θέλετε να επεξεργαστείτε . Ανοίξτε το αρχείο που θέλετε να χρησιμοποιήσετε για να κληρονομήσουν τις μεταβλητές . 2
Δημιουργήστε το κληρονομική τάξη . Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη λέξη-κλειδί " επεκτείνει" να κληρονομήσουν οι λειτουργίες κατηγορίας ενός γονέα . Η ακόλουθη κλάση κληρονομεί "Animal" :
δημόσια τάξη Dog επεκτείνει ζώων {δημόσια Dog ( ) { animal.Type = " Dog" ? }
Ο τύπος κατηγορίας μητρική ζώων έχει οριστεί σε "Dog " σε αυτή την κατηγορία . Ο "Τύπος " μεταβλητή είναι στην κατηγορία γονέα ζώων , αλλά προέρχεται από την τάξη του παιδιού .
Εικόνων 3
Αρχικοποίηση της παραμέτρου και να εμφανιστεί η μεταβλητή για το χρήστη . Τα παρακάτω κώδικα εκτυπώνει " Dog" στο παράθυρο του χρήστη :
Dog d = new Dog ( ) ? System.out.println ( "Τύπος των ζώων : " + d.Type ) ?
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα