Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Java

Πώς να Ισοπαλία ένα διαμάντι σε Java

Παρόλο που η Java δεν περιλαμβάνει προεπιλεγμένες μεθόδους για την κατάρτιση ενός διαμαντιού , είναι σχετικά εύκολο να δημιουργήσετε μόνοι σας ένα . Η μέθοδος αυτή θα λάβει τσεκούρι συντονίζει και ay συντονίζουν ότι σηματοδοτούν την επάνω αριστερή γωνία του ορθογωνίου που περιλαμβάνει το διαμάντι σας . Για παράδειγμα, αν η y συντεταγμένη του το υψηλότερο σημείο του διαμαντιού είναι 50 και η χ συντεταγμένη του αριστερότερο σημείο επί του διαμαντιού είναι 25 , οι συντεταγμένες οριοθέτησης θα είναι 25 και 50 . Η μέθοδος θα λάβει επίσης μια τιμή για το ύψος του διαμαντιού και μία τιμή για το πλάτος του διαμαντιού. Οδηγίες
Δημιουργήστε ένα JFrame να Ισοπαλία Την
Η 1

Ξεκινήστε ένα νέο έργο στο Ολοκληρωμένο περιβάλλον ανάπτυξης , IDE ή , ότι είστε πιο έμπειρους με . 2

Δημιουργήστε μια νέα κατηγορία που ονομάζεται " DrawingComponent " στο έργο σας . Τύπος " επεκτείνει Component " αμέσως μετά " DrawingComponent » , αλλά πριν από την αγκύλη στο τέλος της δήλωσης τάξης .
Εικόνων 3

Πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κώδικα παραπάνω δήλωση της κλάσης DrawingComponent να εισάγει το αρχεία που απαιτούνται στην κατηγορία : java.awt.Component εισαγωγής ? java.awt.Graphics εισαγωγής ? java.awt.Graphics2D εισαγωγής ? java.awt.geom.GeneralPath εισαγωγής ?
Η 4

Προσθέστε μια νέα μπογιά μέθοδο για να παρακάμψετε προεπιλεγμένη μέθοδος βαφής του στοιχείου . Εισάγετε τον παρακάτω κωδικό ανάμεσα στο άνοιγμα και το κλείσιμο παρένθεση της κατηγορίας DrawingComponent : public void χρώμα ( Graphics g ) { }


5

Δημιουργήστε ένα νέο JFrame στην κύρια μέθοδο project σας και προσθέστε το συστατικό έθιμο το σχέδιό σας με αυτόν τον κώδικα : javax.swing.JFrame πλαίσιο = νέα javax.swing.JFrame ( ) ? int frameWidth = 300 ? int frameHeight = 300 ? frame.setSize ( frameWidth , DrawingComponent ( ) ) ?
Εικόνων Σχεδιάστε ένα διαμάντι
Η 6

Δημιουργήστε μια νέα μέθοδο στην τάξη DrawingComponent με την προσθήκη αυτού του κώδικα μεταξύ του ανοίγματος της τάξης και το κλείσιμο παρένθεση , αλλά και έξω από οι άλλες μέθοδοι στην κατηγορία : GeneralPath createDiamond ( int x , int y , int πλάτος , ύψος int) { }


Η 7

Εισάγετε τον παρακάτω κωδικό μέσα στη μέθοδο createDiamond να καθορίσουν μια νέα GeneralPath με τέσσερις γραμμές : GeneralPath διαμάντι = νέα GeneralPath ( GeneralPath.WIND_EVEN_ODD , 4 ) ?
8

Υπολογίστε τα τέσσερα σημεία του διαμαντιού με δεδομένες τις τιμές που πέρασε στη μέθοδο . Κάθε φορά που θα υπολογίσει ένα σημείο , καθοδηγούν τη διαδρομή διέρχεται από το σημείο . Χρησιμοποίησε τον παρακάτω κώδικα για να επιτευχθεί αυτό : x + = πλάτος /2 ? Diamond.moveTo ( x , Τετάρτη 9

Κλείστε το αντικείμενο GeneralPath να το μετατρέψει σε ένα ολοκληρωμένο διαμάντι και στη συνέχεια να το επιστρέψει με αυτόν τον κωδικό : diamond.closePath ( ) ? επιστροφή διαμάντι?

10

Καλέστε τη μέθοδο createDiamond μέσα της μεθόδου βαφής και να περάσει το αποτέλεσμα σε μια εμφάνιση του Graphics2D να συντάξει το διαμάντι με τον ακόλουθο κώδικα : Graphics2D G2D = ( Graphics2D ) g ? g2d.draw ( createDiamond ( 100,100,50,100 ) ) ?
Η

Η

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα