1 Κατεβάστε και εγκαταστήστε το Java 3D σχεδίασης βιβλιοθήκες ( βλ. Πόρων) .
2
εισαγωγή απαραίτητες βιβλιοθήκες στο αρχείο προγράμματος σας : . .
com.sun.j3d.utils.geometry εισαγωγής * ? com.sun.j3d.utils.universe εισαγωγής * ? javax.media εισαγωγής . j3d * ? . . javax.vecmath εισαγωγής * ?
εικόνων 3
Δημιουργήστε ένα 3 - διαστάσεων Σφαίρα μέσω 3d γεωμετρία και φωτισμού τάξεις της Java . Αυτός ο κώδικας δημιουργεί το « σύμπαν » ή προοπτική για τα αντικείμενα , την τραβάει και προσθέτει μια πηγή φωτισμού για να μιμηθούν ένα 3 - διαστάσεων ματιά :
δημόσια τάξη Ball {
δημόσια σφαίρα ( ) {
//Δημιουργήστε το universeSimpleUniverse uiniverse = νέα SimpleUniverse ( ) ;//Δημιουργήστε μια δομή για να περιέχει την ομάδα objectsBranchGroup = νέα BranchGroup ( ) ?
//Δημιουργήστε μια σφαίρα ballSphere = νέα σφαίρα ( 0,5 στ) ? group.addChild ( σφαίρα) ?
//Δημιουργήστε ένα κόκκινο lightColor3f light1Color = νέα Color3f ( 1.8Ρ , 0.1f , 0.1f ) ?
BoundingSphere όρια = νέα BoundingSphere ( νέα Point3d ( 0.0,0.0,0.0 ) , 100,0 ) ?
Vector3f light1Direction = νέα Vector3f ( 4.0f , 7.0f - , - 12.0f ) ? DirectionalLight light1 = νέα DirectionalLight ( light1Color , light1Direction ) ?
light1.setInfluencingBounds ( όρια ) ? group.addChild ( light1 ) ?
//κοιτάξουμε προς το στατική άκυρη κύρια ( String [ ] args ) { νέα Ball ( ) ? } }
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα