Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Java

Ποια είναι η στατική αρχικοποιήσεως σε Java

; Developers δημιουργήθηκε Java για να λειτουργήσει ως ένα object-oriented γλώσσα , μέσω και μέσω . Αυτό σημαίνει ότι το object-oriented δυνατότητές του δεν τοποθετηθεί σε ένα παλαιότερο μοντέλο , όπως συμβαίνει συχνά σε C + + . Αντίθετα , συντακτικό και τη δομή της έχουν κατασκευαστεί για να εκπροσωπεί τα αντικείμενα και τις σχέσεις τους στον κώδικα . Αυτό σημαίνει ότι περιέχει ειδικές μονάδες σύνταξη για να βοηθήσει να διευκολύνει τον αντικειμενοστρεφή προγραμματισμό . Το Static αρχικοποιήσεως , για παράδειγμα , επιτρέπει στους προγραμματιστές να καθορίσουν πολύπλοκη συμπεριφορά αρχηκοποίησης για τα αντικείμενα τους, όταν αυτά χρησιμοποιούνται από άλλους προγραμματιστές . Μαθήματα Java
Η

Στο πιο βασικό επίπεδο , Java λειτουργίες λόγω του σχεδιασμού των μαθημάτων του . Μια τάξη σε Java χρησιμεύει ουσιαστικά ως πρότυπο για τα αντικείμενα που δημιουργούνται στον κώδικα . Όταν ο προγραμματιστής που δημιουργεί μια τάξη σχεδιάζει αυτή την κατηγορία , που πρέπει πάντα να εξετάσει πώς θα χρησιμοποιηθεί το αντικείμενο , πώς δημιουργείται , τι χρειάζεται πρέπει να πληρούν, και τι λειτουργικότητα που προσφέρει . Όλα αυτά τα πράγματα πρέπει να έρθει μαζί για να σχεδιάσουν ένα χρήσιμο και λειτουργεί καλά το αντικείμενο .
Εικόνων μεταβλητές κλάσης και Αρχικοποίηση
Η

Μέρος της διαδικασίας της κατηγορίας σχεδιασμού είναι η φάση προετοιμασίας . Όταν ένας προγραμματιστής δημιουργεί το πρώτο , ή " instantiates » και το αντικείμενο , η τάξη το αντικείμενο προέρχεται από το ίδιο θα προετοιμαστεί . Η Java Compiler χειρίζεται τα βασικά της αυτή , αλλά και για κάθε άλλο είδος χρήσιμο αρχηκοποίησης , ο προγραμματιστής της κατηγορίας πρέπει να παρέχει έναν τρόπο για να παρουσιάσει ένα αντικείμενο ήδη σε μια ορισμένη κατάσταση . Αυτό σημαίνει ότι οι μεταβλητές έχουν προεπιλεγμένες τιμές ή συγκεκριμένες δομές δεδομένων είναι έτοιμη για εισαγωγή .

Η Κατασκευαστές
Η

Κατασκευαστές επιτρέπουν στους χρήστες των κατηγοριών για τη δημιουργία αντικειμένων με αρχικές τιμές , και κατά κάποιο τρόπο , προσφέρουν τον έλεγχο για το πώς δημιουργούνται τα αντικείμενα . Κατασκευαστές συμπεριφέρονται ο ίδιος ίδιο τρόπο όπως και οι μέθοδοι κλάσης , εκτός από το ότι καλούνται μόνο όταν δημιουργείται ένα νέο αντικείμενο . Για παράδειγμα, η ακόλουθη τάξη έχει ένα απλό κατασκευαστή που επιτρέπει σε έναν προγραμματιστή να καθορίσει τις τιμές των δύο εσωτερικών μεταβλητών a και b . Στη συνέχεια , όποιος δημιουργεί αυτό το αντικείμενο αργότερα να ορίσετε αυτές τις τιμές σε ό, τι της αρέσει : class Test {

public int a = 0 ? Public int b = 0 ?

Δημόσια Test ( int x , int y ) { a = x? b = y ? } δημόσια στατική άκυρη κύρια ( String [ ] args ) {

Test t = νέα Test ( 1 , 2 ) ? } }
Η
Στατική αρχικοποίηση
Η

Εάν απαιτείται πιο περίπλοκη προετοιμασία , όμως , στη συνέχεια, τις βασικές κατασκευαστές είναι , ίσως , δεν είναι η καλύτερη ιδέα . Αντ 'αυτού , ένας προγραμματιστής θα χρησιμοποιήσει μια «στατική initializer " για να ξεκινήσετε ένα αντικείμενο . Κατά τη δημιουργία του τάξη, ο προγραμματιστής θα καθορίσει μια στατική initializer χρησιμοποιώντας τη "στατική " λέξη κλειδί , ακολουθούμενο από τον επιθυμητό κωδικό . Αυτά initializers θα εκτελέσει τον κώδικα πριν από το χρήστη της κατηγορίας έχει οποιαδήποτε πιθανότητα να θέσει τον εαυτό του οποιαδήποτε τιμές . Αυτό μπορεί να βοηθήσει στη δημιουργία προκαθορισμένες τιμές για σύνθετων μεταβλητών δεδομένων, όπως δομές δεδομένων ή πολυδιάστατους πίνακες . Οποιοσδήποτε αριθμός των στατικών initializers μπορούν να περιλαμβάνουν στην κατηγορία : public int [ ] [ ] j = new int [ 10 ] [ 10 ] ? Στατική { για ( int x = 0 ? X <10 ? X + + ) { για ( int y = 0 ? y <10 ? y + + ) { j [ x ] [ y] = 0 ? } } }
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα