Ορίστε μια σειρά από τον τύπο του αντικειμένου που θέλετε να δημιουργήσετε . Κάντε το αρκετά μεγάλο για να χωρέσει όλα τα αντικείμενα που θέλετε να κάνετε . Για παράδειγμα , εάν θέλετε να δημιουργήσετε 14 JButton αντικείμενα , θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε τον ακόλουθο κώδικα :
JButton κουμπιά [ ] = new JButton [ 14] ? 2
Δημιουργία νέου για βρόχο που διασχίζει όλα τα αντικείμενα στη συστοιχία . Χρησιμοποιήστε τον παρακάτω κώδικα , αντικαθιστώντας το " κουμπιά " με το όνομα του πίνακα σας :
για ( int i = 0 ? I Δημιουργήστε ένα νέο αντίγραφο του αντικειμένου σας μέσα από το βρόχο και να την αντιστοιχίσετε στο τρέχον χώρου στη συστοιχία αντικειμένου . Για παράδειγμα , ο παρακάτω κώδικας δημιουργεί ένα νέο JButton και εκχωρεί στο κουμπιά πίνακα : κουμπιά [ i ] = νέα JButton ( ) ? Κάντε όποιες άλλες αλλαγές στο αντιρρήσεις εντός των παρενθέσεων Για βρόχου . Για παράδειγμα , ο παρακάτω κώδικας θα αλλάξει την ετικέτα του όλα τα κουμπιά στο "Hello World : " κουμπιά [ i ] setText ( " Hello World :")? .
Η 3
Η 4
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα