1 Ανοίξτε το WordPad ή άλλο πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου , στη συνέχεια, επικολλήσετε σε αυτό τις ακόλουθες δηλώσεις . Οι δηλώσεις αυτές εκκινήσουν τα ψηφιακά καμβά στις οποίες θα σχεδιάσετε μια εικόνα σκύλου
javax.swing εισαγωγής * ? . . Java.awt εισαγωγής * ? . Java.util.List εισαγωγής ? Java.util εισαγωγή * . ?
δημόσια τάξη dogPicture { ιδιωτική στατική dogPicture cvasInstance ? ιδιωτικού int [ ] = { xpoints 27 , 52 , 91 , 146 165 281 , 337 , 322 , 145 , 82 , 27 } ? ιδιωτικού int [ ] = { ypoints 500 , 82 , 65 , 258 , 162 , 135 , 276 , 78 , 56 , 9 , 50 } ?
δημόσια στατική dogPicture getCanvas ( ) {if ( cvasInstance == null) { cvasInstance = νέα dogPicture ( " σκύλος " ? , 300 , 300 , Color.white ) ? } cvasInstance.setVisible ( αλήθεια)? επιστρέψει cvasInstance ? }
ιδιωτικό πλαίσιο JFrame ? ιδιωτικού επεισοδίων Canvas2 ? ιδιωτικού graf Graphics2D ? ιδιωτικού bgColor χρώμα? ιδιωτικού Image imgCanvas ?
ιδιωτικό dogPicture ( String canvasTitle , int wid , int HGT , Χρώμα bgColor ) { frame = νέα JFrame ( ) ? επεισοδίων = νέα Canvas2 ( ) ? frame.setContentPane ( αγγειακών εγκεφαλικών επεισοδίων ) ? frame.setTitle ( canvasTitle ) ? αγγειακών εγκεφαλικών επεισοδίων . setPreferredSize ( νέα διάσταση ( wid , hgt ) ) ? bgColor = bgColor ? frame.pack ( ) ? }
2
Αντιγράψτε τις ακόλουθες δηλώσεις Java μετά το " καρέ . πακέτο " δήλωση. Οι δηλώσεις αυτές εμφανίζουν τον καμβά στον οποίο θα εμφανίζεται η εικόνα του σκύλου
public void setVisible ( boolean ορατό ) {if ( graf == null) { Διάσταση size = cvas.getSize ()? . ImgCanvas = cvas.createImage ( size.width , size.height ) ? graf = ( Graphics2D ) imgCanvas.getGraphics ( ) ? graf.setColor ( bgColor ) ? graf.fillRect ( 0 , 0 , size.width , size.height ) ? graf.setColor ( Color. λευκό ) ?
} frame.setVisible ( ορατό) ? } ιδιωτική τάξη Canvas2 επεκτείνει JPanel { public void χρώμα ( Graphics g ) { g.drawImage ( imgCanvas , 0 , 0 , null ) ? } }
Η 3
Επικολλήστε την ακόλουθη δήλωση μετά το " setcolor " δήλωση. Η δήλωση αυτή χρησιμοποιεί τη λειτουργία " drawPolygon " για να σχεδιάσετε μια σειρά συντεταγμένων 2 - D, οι οποίες απεικονίζουν ένα σκυλί . Αυτές οι συντεταγμένες που περιέχονται στις μεταβλητές " xpoints " και " ypoints . " Το τελευταίο επιχείρημα στη λειτουργία " drawPolygon " καθορίζει τον αριθμό των σημείων στην εικόνα του σκύλου .
Graf.drawPolygon ( xpoints , ypoints , 10 ) ?
Η
4 Αποθηκεύστε το αρχείο ως " dogPicture.java , " και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί των Windows " Start" . Πληκτρολογήστε "cmd" στο πλαίσιο κειμένου που εμφανίζεται για να εμφανίσετε μια γραμμή εντολών του DOS . Χρησιμοποιήστε την εντολή "dir" για να πλοηγηθείτε στο φάκελο που περιέχει το αρχείο dogPicture.java σας . Τύπος " javac dogPicture.java " για τη σύνταξη του φακέλου , στη συνέχεια, εκτελέστε το πρόγραμμα πληκτρολογώντας " java dogPicture . " Θα εμφανιστεί παράθυρο της εφαρμογής του προγράμματός σας και θα εμφανίσει την εικόνα του σκύλου .
Η
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα