Ανοίξτε JAVA πρόγραμμα επεξεργασίας σας και να δημιουργήσετε ένα νέο αρχείο Java Applet που ονομάζεται KeyReader 2
Επικολλήστε τον κωδικό που εμφανίζεται παρακάτω σε αυτό το αρχείο : .
java.awt.event εισαγωγής * ? . . java.awt εισαγωγής * ? java.applet εισαγωγής * ? .
Αυτές οι δηλώσεις εισαγωγής εισάγει τις βιβλιοθήκες της Java που απαιτείται για να τρέξει η εφαρμογή σας
Η . Φτηνές 3
Επικολλήστε τον ακόλουθο κώδικα μετά τον κωδικό που αναφέρονται στο δεύτερο βήμα :
δημόσια τάξη KeyReader εκτείνεται Applet {
public void init ( ) { TextField textbox = νέα TextField ( " ? " ) ? προσθήκη ( textBox ) ?
textBox.addKeyListener ( νέα KeyAdapter ( ) { public void keyPressed ( KeyEvent e ) { int keycode = e.getKeyCode ( ) ? System.out.println ( " μπορείτε Pressed " + keycode ) ? } } ) ? } }
Η πρώτη γραμμή του κώδικα στην μέθοδο init δημιουργεί ένα νέο πλαίσιο κειμένου , μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να δοκιμάσετε την εφαρμογή . Οι υπόλοιπες γραμμές χρησιμοποιούν τη μέθοδο addKeyListener να δημιουργήσετε ένα νέο KeyAdapter . Το πρόγραμμα χειρισμού συμβάντων keyPressed τρέχει κάθε φορά που κάποιος πιέζει ένα πλήκτρο keyboad . Το "e" παράμετρος χειρισμού συμβάντων περιέχει όλες τις πληροφορίες που σχετίζονται με το πάτημα ενός πλήκτρου εκδήλωση . Η μεταβλητή Keycode αποθηκεύει την αριθμητική τιμή του κλειδιού πατημένο . Ο τελικός απολογισμός εμφανίζει το πλήκτρο που θα πατήσετε .
Η 4
Αποθηκεύστε το έργο σας και να το εκτελέσετε . Ένα νέο παράθυρο Applet ανοίγει και εμφανίζεται ένα πλαίσιο κειμένου . Πατήστε οποιοδήποτε πλήκτρο . Το πρόγραμμά σας Java Επεξεργασία εμφανίζει το αριθμητικό πλήκτρο που πατήσατε . Κάθε πλήκτρο παράγει μια μοναδική τιμή . Το γράμμα " a " παράγει 65 . Zero παράγει 48 και πατώντας το πλήκτρο " F8" δημιουργεί 119 .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα