Προσθέστε τη γραμμή " java.util εισαγωγή . * " Στην κορυφή του πηγαίου κώδικα σας . 2
να αναγνωρίσει μια νέα λίστα array με τη σύνταξη " ArrayList Προσθέστε τα διάφορα . GUI αντικείμενα που θα θέλετε να καταργήσετε από το περιβάλλον του προγράμματός σας σε μια δεδομένη στιγμή, επαναλαμβάνοντας τη σύνταξη " windowObjects.add ( GUIObject ) ? " για κάθε αντικείμενο που θέλετε να καταργήσετε την ίδια στιγμή . Στη δήλωση αυτή , « GUIObjects " είναι το όνομα του κάθε αντικειμένου GUI που προσθέτετε στη λίστα array Αφαιρέστε όλα τα αντικείμενα σας βάλει στη λίστα πίνακα σας με την ακόλουθη σύνταξη : . για ( i = 0 ? i Σε αυτό το τμήμα του κώδικα το " i" είναι το όνομα που δίνετε σε μια ακέραια μεταβλητή και "Ομάδα" είναι το όνομα για το αντικείμενο επί του οποίου JPanel Java πλησιάζει τα αντικείμενα GUI .
εικόνων 3
Η 4
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα