Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Java

Πώς να χρησιμοποιήσετε το Blender γραφικών σε Java 3D

Blender είναι ένα open-source , 3 - D απόδοση , σουίτα λογισμικού που ψηφιακούς καλλιτέχνες μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να συνειδητοποιήσει πλήρως τρισδιάστατο animation . Μπορείτε να δημιουργήσετε πλήρως διαδραστικά κινούμενα σχέδια σε ένα 3 - D περιβάλλον, χρησιμοποιώντας την ποικιλία των εργαλείων που περιλαμβάνονται στο πακέτο . Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα αντικείμενα και τα animations που δημιουργήθηκαν στο Blender σε προγράμματα Java με τη χρήση του σεναρίου blender2java . Java 3D είναι ένα API , ή διασύνδεση προγράμματος εφαρμογής , που επιτρέπει σε διάφορα προγράμματα λογισμικού για να επικοινωνούν μεταξύ τους . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
Java Development Kit ( JDK )
Python Interpreter
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Η 1

Κατεβάστε τα σενάρια blend2java από sourceforge.net/projects/blend2java /. 2

Συμπεριλάβετε την blend2java στο έργο μπλέντερ σας , ή να αποθηκεύσετε το ακόλουθο αρχείο στον κατάλογο Blender Python σας . Μπορείτε να εισάγετε το σενάριο στο έργο σας μέσω του Blender , ή περιλαμβάνει τον παρακάτω κώδικα στην κορυφή του " export.py " Αρχείο : !

# BPY

" " " Όνομα : « Blend2Java'Blender : 232Group : " Εξαγωγή " " "
εικόνων 3

Χρησιμοποιήστε Blender για να δημιουργήσετε ένα αντικείμενο 3 - D . Αυτό μπορεί να είναι οποιοδήποτε αντικείμενο που αντιπροσωπεύει τίποτα, εφ 'όσον το αντικείμενο είναι ένα πλέγμα που περιέχει κάποιο είδος υλικού. Περαιτέρω επεξήγηση των όρων αυτών είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα του Blender στο blender.org .
Η 4

το Εξαγωγή ως αρχείο XML . Πηγαίνετε στο "Αρχείο " και "Εξαγωγή " και επιλέξτε το " blend2java " επιλογή . Το αρχείο θα εμφανιστεί στον κατάλογο εξόδου σας
5

Στο πρόγραμμα Java , που έχει συσταθεί μια κατηγορία που μπορεί να αναλύσει τα αρχεία XML με τη χρήση κώδικα, όπως τα εξής : .

Java.beans εισαγωγής . XMLDecoder ? javax.media.j3d.Shape3D εισαγωγής ?

τάξη Read3D {

δημόσια στατική άκυρη κύρια ( String [ ] args ) { } }



6

Διαβάστε το 3 - D πληροφορίες σχήματος από το αντικείμενο , όπου το " όνομα αρχείου" αντιπροσωπεύει εξαγόμενο αντικείμενο Blender σας :

XMLDecoder 3Dobj = νέα XMLDecoder ( νέα BufferedInputStream ( νέα GZIPInputStream ( νέα FileInputStream ( όνομα αρχείου ) ) ) ) ?
Η 7

Διαβάστε τις πληροφορίες από το αντικείμενο σε αντικείμενο 3D Java χρησιμοποιώντας τον κωδικό , όπως τα ακόλουθα :

Shape3D σχήμα = ( Shape3D ) de.readObject ( ) ?
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα