Στις αντικειμενοστρεφείς γλώσσες προγραμματισμού , χάρτης αντικείμενα αντιπροσωπεύουν δομές δεδομένων που περιέχει μια σειρά από ζευγάρια κλειδί-τιμή . Στην Java , αυτό ισχύει για όλα τα παράγωγα της κατηγορίας Χάρτης , όπως HashMap και TreeMap . Αυτές οι κατηγορίες περιλαμβάνουν επίσης τις μεθόδους που επιτρέπουν στον προγραμματιστή να αποκτήσετε πρόσβαση σε αυτά τα ζεύγη ως ένα είδος της συλλογής , κατά την οποία το πρόγραμμα μπορεί να επαναλάβει για να εκτελέσει λειτουργίες ή να εκτυπώσετε στην οθόνη . Με τη χρήση της μεθόδου entrySet ενός TreeMap μέσα σε ένα - για κάθε βρόχο , μπορείτε να επαναλάβετε σε κάθε ζευγάρι κλειδί-τιμή σε χάρτη . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
Java Development Kit
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Η 1
Δημιουργήστε ένα αντικείμενο TreeMap στην κύρια λειτουργία της τάξης σας :
java εισαγωγής . util *
τάξη Παράδειγμα {
δημόσια στατική άκυρη κύρια ( String [ ] args ) {
TreeMap t = νέα TreeMap ( ) .?} } 2
Συμπλήρωση του αντικειμένου TreeMap με μερικά στοιχεία :
t.put ( " One" , νέο Ακέραιος ( 1 ) ) ? t.put ( " Two" , νέα Ακέραιος ( 2 ) ) ? t.put ( " Three" , νέα Ακέραιος ( 3 ) ) ?
εικόνων 3
Χρησιμοποιήστε το βρόχο for-each για να μετακινηθείτε πάνω από κάθε στοιχείο , εκτύπωση κάθε βασικό στοιχείο και αξία :
για ( Map.Entry e : t.entrySet ( ) ) { System.out.println ( "Το κλειδί = " + e.getKey ( ) + " Value = " + e.getValue ( ) ) ? }
Η
εικόνων