Η Java System.in τάξη παρέχει προγραμματιστές με έναν τρόπο για να ανακτήσετε πληροφορίες από ένα χρήστη του λογισμικού . Πρέπει να ορίσετε το το είδος της μεταβλητής που θα χρησιμοποιήσετε για να περιέχουν τις πληροφορίες . Για παράδειγμα , εάν θέλετε το χρήστη λογισμικό για να εισάγετε ένα όνομα , θα πρέπει να ορίσετε μια μεταβλητή συμβολοσειράς για τον περιορισμό της εισόδου. Ο παρακάτω κώδικας Java ζητά από το χρήστη λογισμικό για να εισάγετε ένα όνομα , το οποίο περιέχεται στο όνομα της μεταβλητής :
name = System.in.read ( input ) ?
Εικόνων System.out κατηγορία
Η
Η κατηγορία System.out εκτυπώνει μόνο τις πληροφορίες που εμφανίζονται στην οθόνη του χρήστη του λογισμικού . Δεν συλλέγει καμία πληροφορία. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την κλάση για να επιστρέψει πληροφορίες που εισάγονται από το χρήστη λογισμικό , ή να στέλνετε μηνύματα για να αφήσει το χρήστη λογισμικό γνωρίζουμε ότι έχει προκύψει κάποιο σφάλμα . Χρησιμοποιώντας τον παρακάτω κώδικα , μπορείτε να εκτυπώσετε το μήνυμα " Παρουσιάστηκε σφάλμα συστήματος " στην οθόνη του χρήστη του λογισμικού :
System.out.println ( " Παρουσιάστηκε σφάλμα συστήματος . ")?
εικόνων Εκτύπωση πληροφορίες εισόδου
Η
Η εντολή System.out εκτυπώνει τα στοιχεία που καταχωρούνται από τον χρήστη του λογισμικού . Η εντολή System.in διαβάζει στην πληροφόρηση , και θα πρέπει να ορίσετε τη μεταβλητή που χρησιμοποιείται για να διαβάσει τις πληροφορίες όταν χρησιμοποιείτε την κλάση System.out . Μπορείτε να καθορίσετε το buffer εισόδου και τη μεταβλητή που περιέχει τα δεδομένα εισόδου . Χρησιμοποιώντας τον παρακάτω κώδικα μπορείτε να εκτυπώσετε το όνομα που εισάγει ο χρήστης του λογισμικού :
System.out.write ( όνομα , 0 , είσοδος) ?
Εικόνων Βρόχος με
Σύστημα
σε ορισμένες περιπτώσεις, θα πρέπει να βρόχο μέσα από μια λίστα των εισροών , όπως η εισροή από ένα αρχείο ή μια σειρά από πληροφορίες . Όταν έχετε αυτό το είδος της εισόδου που χρησιμοποιούν τη δήλωση Java βρόχο για να περάσει μέσα από κάθε τιμή εισόδου και εξόδου στην οθόνη του χρήστη του λογισμικού . Ο παρακάτω κώδικας Java περνάει μέσα από κάθε τιμή εισόδου και εκτυπώνει στην οθόνη :
ενώ ( System.in.read ( ) = -1 ! ) { Name = System.in ( input ) ? System.out . println (όνομα ) ? }
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα