Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Java

Java Input Stream από ένα Project

Σε αντίθεση με πιο εξειδικευμένα αντικείμενα εισόδου της Java , ένα αντικείμενο InputStream σας επιτρέπει να εργάζεστε με δεδομένα byte επιπέδου από ένα συγκεκριμένο πόρο . Είναι, ωστόσο , μπορεί μόνο να διαβάζει σε ένα στατικό αρχείο δεδομένων. Αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε δεδομένα από ένα άλλο τρέξιμο έργο Java σε ένα αντικείμενο InputStream , θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε ένα πλαίσιο δίκτυο για την ανάκτηση των δεδομένων πριν την αποθήκευσή του στο InputStream . InputStream vs Sockets Δίκτυο
Η

Όταν θέλετε να πάρετε τα στοιχεία από την εκτέλεση του έργου σε ένα αντικείμενο InputStream , θα πρέπει πρώτα να το ενσωματώσετε σε ένα πλαίσιο πρίζες δικτύου . Ένα από τα έργα λειτουργεί ως server , στον οποίο θα εφαρμόσει ένα αντικείμενο ServerSocket , που ακούει για εισερχόμενες συνδέσεις σε ένα συγκεκριμένο αριθμό θύρας του μηχανήματος . Το άλλο έργο , ο πελάτης , δημιουργεί μια πρίζα που θα συνδεθεί με αυτόν τον αριθμό θύρας και ανοίξτε ένα ρεύμα .
Εικόνων ανάγνωσης δεδομένων
Η

Όταν τα δύο έργα δημιουργήσει μια σύνδεση , θα αναλαμβάνουν εκ περιτροπής που διέρχεται από μια προκαθορισμένη ακολουθία με την οποία ένα πρόγραμμα στέλνει τα δεδομένα μπροστά και πίσω από την πρίζα . Το έργο αποστολή δεδομένων μπορούν να χρησιμοποιούν αντικείμενα, όπως PrintWriter για την αποστολή δεδομένων από την υποδοχή , και το άλλο πρόγραμμα χρησιμοποιεί ένα αντικείμενο BufferedReader να λάβει τα δεδομένα . Μπορείτε να αποθηκεύσετε αυτά τα δεδομένα που λαμβάνετε σε ένα αντικείμενο InputStream από στιγμιότυπο ενός αντικειμένου InputStreamReader μέσα BufferedReader σας .

Η Λάθη
Η

Οποιοσδήποτε αριθμός πράγματα μπορούν να πάνε στραβά όταν μεταφέρετε δεδομένα μεταξύ των έργων μέσω μιας σύνδεσης υποδοχής . Ένα έργο ή το άλλο θα μπορούσε ξαφνικά να χάσει τη σύνδεση δικτύου ή θα μπορούσατε να έχετε ένα σφάλμα στον κώδικα σας συνδεσιμότητα . Εάν το σχέδιό σας αντιμετωπίζει ένα πρόβλημα όταν προσπαθείτε να στείλετε ή να λάβετε δεδομένα , δεν θα μπορέσει να ανακάμψει και θα συντριβή . Για το λόγο αυτό , Java απαιτεί από εσάς να χρησιμοποιήσετε το " δοκιμάσετε " και τις δηλώσεις «πιάσει» κάθε φορά που γράφει socket πράξεις .
Εικόνων Κλείσιμο ρεύμα
Η

Από τεχνική άποψη , δεν υπάρχει τίποτα για να σας κρατήσει από το να εγκαταλείψουν μια σύνδεση υποδοχής σε άλλο σχέδιο ανοιχτό για όλη τη διάρκεια του προγράμματός σας . Καλή στυλ προγραμματισμού , ωστόσο , υπαγορεύει ότι θα κλείσει τη σύνδεση υποδοχή από την πλευρά του πελάτη με το ". Close ( ) " μέθοδος αντικείμενο τη στιγμή που θα ολοκληρώσετε τη διαβίβαση των δεδομένων σας . Αυτό απελευθερώνει τους πόρους του προγράμματος -πελάτη σας είναι οι δαπάνες για τη διατήρηση της υποδοχής , και είναι ευγενικοί με τον server που αφιερώνει επίσης την επεξεργαστική ισχύ στην υποδοχή όσο είναι ανοιχτό .

Η

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα