Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Java

Μια μικροεφαρμογή για Μαθηματικά Μεγιστοποίηση Προβλήματα

Μαθηματικά προβλήματα που ζητά από τους μαθητές σας να βρείτε ένα μέγιστο ή βέλτιστη τιμή σε ένα σύνολο εξισώσεων μπορεί να είναι μια πρόκληση για τους φοιτητές : Αντί ακριβώς την επίλυση μια απλή εξίσωση , που χρησιμοποιούν πραγματικά μαθηματικά για να απαντήσει σε ένα πραγματικό κόσμο ερώτηση . Αν γνωρίζετε αρκετά Java για να προγραμματίσετε μια απλή desktop εφαρμογή με μια γραφική διεπαφή χρήστη , τότε ξέρετε αρκετά για να δημιουργήσουν ένα online applet για να βοηθήσει τους μαθητές να ασκήσουν αυτά τα προβλήματα . Swing GUI
Η

Η βιβλιοθήκη Swing , το πρότυπο γραφική διεπαφή χρήστη ( GUI ) βιβλιοθήκη για desktop εφαρμογές της Java , λειτουργεί επίσης για βοηθητικές εφαρμογές Java . Με την τοποθέτηση της γραμμής " javax.swing.JApplet εισαγωγής ? " Στην κορυφή του αρχείου πηγαίου κώδικα σας , μπορείτε να εισαγάγετε όλες τις απαραίτητες βιβλιοθήκες που χρειάζεστε για μια λειτουργική applet . Από εκεί, μπορείτε να χτίσετε interface του applet όπως ακριβώς θα κάνατε προγράμματα desktop Java . Τα ίδια συστατικά Swing λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο σε applets .
Εικόνων Interface Επιλογή
Η

Μια σημαντική επιλογή που αντιμετωπίζουν στο σχεδιασμό ένα applet που ζητά μαθηματικά προβλήματα μεγιστοποίησης είναι η μορφή για το πώς ο εξεταζόμενος θα απαντήσει ουσιαστικά στην ερώτηση : πολλαπλής επιλογής ή ένα πεδίο κειμένου στο οποίο εξεταζόμενος απλά πληκτρολογήστε την απάντηση . Από τεχνική άποψη , ένα τεστ πολλαπλών επιλογών θα απαιτήσει περισσότερη δουλειά για τη δημιουργία μιας σειράς κουμπιά και τις αντίστοιχες ετικέτες για πιθανές απαντήσεις , καθώς και brainstorming αυτές τις απαντήσεις σας. Αν απλά παρέχουν ένα πεδίο κειμένου στο οποίο θα πρέπει να πληκτρολογήσει απαντήσεις , οι μαθητές μπορούν να φέρουν λάθος αν δεν γράφουν τις απαντήσεις τους στην ακριβή μορφή που χρησιμοποιείται για τη σειρά με την οποία η βοηθητική εφαρμογή θα συγκρίνει την απάντησή σας .


Η στατική ή δυναμική ερωτήσεις ;
Η

μια άλλη επιλογή που αντιμετωπίζουμε είναι αν θα κάνουν applet σας προβιβάζονται αυτόματα μέσα από μια προκαθορισμένη σειρά ερωτήσεων με την ακριβή σειρά που τα κωδικοποιούν , ή αν θέλετε το πρόγραμμα να επιλέξει τυχαία ανάμεσα σε μια πισίνα από πιθανές ερωτήσεις . Γράφοντας τις ερωτήσεις σε μια προκαθορισμένη σειρά σημαίνει λιγότερη δουλειά για σας , αλλά τυχαίες ερωτήσεις επιτρέπουν στους μαθητές να χρησιμοποιήσουν το applet σας ξανά και ξανά για περισσότερη εξάσκηση . Μπορείτε να ενσωματώσετε απευθείας στον κώδικα τις απαντήσεις σε πηγή του applet για ένα τυχαίο αντικείμενο για να επιλέξουν μεταξύ , ή να δημιουργήσετε μια βάση δεδομένων στο server που φιλοξενεί το applet σας από το οποίο η μικροεφαρμογή μπορεί να αντλήσει τυχαίες ερωτήσεις .
Εικόνων εκτελέσιμη

Αν είστε προγραμματιστής Java που είναι νέα στο applet προγραμματισμού , υπάρχουν δύο πράγματα που πρέπει να θυμάστε να κάνει μια σωστή λειτουργία του applet . Το πρώτο είναι ότι η κύρια κατηγορία σας πρέπει να επεκταθεί JApplet , δεν JFrame . Το δεύτερο είναι ότι το πρόγραμμα δεν χρησιμοποιεί μια «στατική άκυρη κύρια ( ) " λειτουργία. Αντίθετα, όντα εκτέλεσή της σε «δημόσια init void ( ) " λειτουργία. Από αυτή τη λειτουργία , μπορείτε να κωδικοποιήσει applet σας ακριβώς όπως ένα desktop εφαρμογή Java .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα