Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Υπολογιστών Γλώσσες

Πώς να κάνετε τον υπολογιστή Animation

Δημιουργία animation υπολογιστή είναι το πρώτο βήμα προχωρημένο προγραμματισμό γραφικών . Animation υπολογιστή αναφέρεται στη δυνατότητα να αλλάξετε ένα στοιχείο ή μια πτυχή ενός αντικειμένου ( θέση, το μέγεθος , τη γωνία , χρώμα) πάνω από ένα καθορισμένο χρονικό πλαίσιο . Στο παρελθόν , πήρε συγκρότημα προγραμματισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών για να κάνουν τις βασικές computer-animated σκηνές . Με την υιοθέτηση του προτύπου 3-D γραφικών για το διαδίκτυο , X3D , η δυνατότητα να δημιουργήσετε κινούμενα σχέδια υπολογιστών για μια σκηνή γραφικών έχει αποσυνδεθεί από τις προηγμένες γνώσεις προγραμματισμού που απαιτούνταν στο παρελθόν να το πράξουν . Οι δημιουργοί περιεχομένου μπορούν να εστιάσουν στη δημιουργία προηγμένων κινούμενα σχέδια , χωρίς να χρειάζεται να ανησυχείτε τόσο πολύ για τις τεχνικές εργασίες που συμβαίνουν πίσω από την κινούμενη εικόνα . Οδηγίες
Η

1 Κατεβάστε και εγκαταστήστε την τελευταία έκδοση του εργαλείου συγγραφής του X3D - Επεξεργασία 3D και ένα πρόγραμμα περιήγησης στο X3D plug-in για την προβολή σκηνή από την κοινοπραξία Web3D ( βλέπε παρακάτω Πόρων ) .

2

Open X3D - Επεξεργασία και τοποθετήστε ένα δείγμα σκηνή animation από τη βιβλιοθήκη X3D - παραδείγματα . Χρησιμοποιήστε τον κόμβο PositionInterporolator Σκηνή Γράφημα στο κινούμενο πλαίσιο σκηνή X3D να αλλάξετε τη θέση αξίας του σχήμα κουτιού στο παράδειγμα σκηνή .
Εικόνων 3

καθιερωθεί ένα X3D σκηνή animation με σκανδάλη . Τοποθετήστε τη σκηνή X3D στο πρόγραμμα περιήγησης στο Web για να προκαλέσει τη σκηνή κινούμενο κουτί . Χρησιμοποιώντας ένα touchSensor είναι μια άλλη συνηθισμένη τεχνική .
Η 4

Σπόρος το χρόνο για την κινούμενη εικόνα χρησιμοποιώντας έναν κόμβο TimeSensor . Η cycleInterval του κόμβου TimeSensor καθορίζει το συνολικό μήκος του κινούμενη σκηνή . Για να επαναλάβετε την κίνηση κατά τη διάρκεια της προβολής της σκηνής X3D , η μεταβλητή βρόχου του TimeSensor έχει οριστεί σε " True ". Η προεπιλεγμένη τιμή για τη μεταβλητή βρόχου είναι να εκτελέσετε την κινούμενη σκηνή ακριβώς ένα χρόνο . Η TimeSensor στη σκηνή κινουμένων σχεδίων πλαίσιο έχει οριστεί να επαναλάβει την κίνηση άπειρες φορές .
5

Συνδέστε τιμές εξόδου κόμβο του animation χρησιμοποιώντας διαδρομές . Για τη σκηνή του box moving , στείλτε το fraction_changed τιμή του πεδίου από την TimeSensor στο πεδίο set_fraction του interpolator θέση να παρέχει τις τιμές του χρόνου interpolator να αλλάξετε τη θέση του παραθύρου .
Η 6

Route value_changed πεδίο interpolator θέση του στον κόμβο Transform του κόκκινου πλαισίου στη σκηνή . Αυτή η διαδρομή αλλάζει τη θέση του πλαισίου με βάση τις τιμές εξόδου του παρεμβολέα .
Η 7

Δείτε το παράδειγμα σκηνή MovingBox X3D σε ένα πρόγραμμα περιήγησης στο X3D επιλέγοντας το " View Σκηνή" επιλογή του μενού .
Τετάρτη 8

Ανοίξτε ξανά το αρχείο παράδειγμα σε X3D - Επεξεργασία και αλλάξτε τις τιμές στον κόμβο θέση Παρεμβολέας από 0,5 έως 1 , αποθηκεύστε το αρχείο και να δείτε τη σκηνή ξανά στο πρόγραμμα περιήγησης X3D να παρατηρήσουμε την αλλαγή στη θέση του πλαισίου animation .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα