Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Υπολογιστών Γλώσσες

Πώς να δηλώσετε τις μεταβλητές σε ActionScript

Adobe ActionScript είναι ένα ισχυρό , αντικειμενοστραφείς , open-source γλώσσα προγραμματισμού που χρησιμοποιούνται συνήθως για την κατασκευή χαρακτηριστικό πλούσια σε εφαρμογές του Διαδικτύου, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που αφορούν τα παιχνίδια και πολυμέσα . ActionScript υποστηρίζει τη χρήση των μεταβλητών με έναν τρόπο παρόμοιο με τα περισσότερα προγράμματα αντικειμενοστρεφή , με έναν αριθμό τύπων δεδομένων που υποστηρίζονται . Να αναγνωρίσει τις μεταβλητές σε ένα πρόγραμμα ActionScript για την αποθήκευση δεδομένων που γίνεται από το πρόγραμμα . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
Adobe Flash CS4 εγκατασταθεί σε έναν υπολογιστή με Windows

Παρουσίαση Περισσότερες οδηγίες
Η 1

Πληκτρολογήστε μια μεταβλητή στην αρχή του σεναρίου και εκτός όλων των λειτουργιών στο δηλώσετε μια μεταβλητή που έχει ένα «Παγκόσμιο» πεδίο εφαρμογής σε όλες τις λειτουργίες στο σενάριο . Πληκτρολογήστε μια μεταβλητή μέσα σε παρένθεση μιας συνάρτησης για να δηλώσει μια μεταβλητή με πεδίο εφαρμογής περιορίζεται μόνο σε αυτή τη λειτουργία 2

Τύπος . "Var variable_name : data_type " , εκτός από την αντικατάσταση " variable_name " με ένα όνομα που προσδιορίζει καλύτερα ο σκοπός της μεταβλητής , και αντικαταστήστε το " data_type " με τον τύπο δεδομένων που θέλετε να χρησιμοποιήσετε με τη μεταβλητή . Τύπους δεδομένων ActionScript περιλαμβάνουν : - " . False"

Boolean τιμές μπορεί να είναι μόνο είτε "true" ή

Int - Χωράει ακέραιες τιμές που κυμαίνονται από -2.147.483.648 ( -231 ) έως 2.147.483.647 ( 231-1 ) .

null - Μπορεί να περιέχει μόνο μια " μηδενική " τιμή . Προεπιλεγμένες μεταβλητές επίσης άκυρη, εφόσον δεν αποδίδεται μια προκαθορισμένη τιμή

Αριθμός - . . Οι τιμές μπορούν να είναι ακέραιοι , ανυπόγραφα ακέραιοι , ή αριθμούς κινητής υποδιαστολής

Object - Ορίζεται από την κλάση Object .
String

- Αξίες που περιέχει μια ακολουθία χαρακτήρων 16 - bit

Uint - περιλαμβάνει το σύνολο των ανυπόγραφα ακέραιοι από 0 έως 4.294.967.295 . ( 232-1 )

Void - - Περιέχει μόνο η τιμή " ακαθόριστη . "
εικόνων 3

Πληκτρολογήστε " var variable_name : data_type = 100 " για να εκχωρήσετε μια τιμή σε μια μεταβλητή όταν δηλώνεται , εκτός από να αντικαταστήσει την " variable_name " με ένα όνομα που προσδιορίζει καλύτερα το σκοπό της μεταβλητής , να αντικαταστήσει την " data_type " με τον τύπο δεδομένων που θέλετε να χρησιμοποιήσετε με τη μεταβλητή , και αντικαταστήστε το " 100 " με την τιμή που θέλετε να αποδώσετε στη μεταβλητή .
Η 4

Τύπος " variable_name = 20 ? " για να εκχωρήσετε μια τιμή σε μια μεταβλητή που δηλώνεται πουθενά αλλού στο σενάριο , εκτός από να αντικαταστήσει την " variable_name " με το πραγματικό όνομα της μεταβλητής στην οποία εκχωρείτε μια τιμή , και να αντικατασταθεί " 20 " με την πραγματική αξία που ανάθεση στη μεταβλητή .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα