Η πρώτη απόφαση που πρέπει να κάνετε σε QBASIC προγραμματισμού είναι η λειτουργία γραφικών σας . Από QBASIC είναι χτισμένο στην κορυφή του MS - DOS , τα στοιχεία , όπως η ανάλυση της οθόνης είναι ενσωματωμένο σε 14 γραφικές λειτουργίες . Η προεπιλεγμένη λειτουργία είναι 0 , και αυτή η λειτουργία σας δίνει πρόσβαση σε ένα πλέγμα 80x25 χαρακτήρες που δεν έχουν πρόσβαση σε μεμονωμένα pixels, η οποία δεν είναι πολύ κατάλληλο για μια κινούμενη εικόνα . Αντ 'αυτού , τα γραφικά χρήση λειτουργία 7 , το οποίο σας παρέχει με ανάλυση 320x200 , 16 χρώματα , ατομική πρόσβαση pixel , και το πιο σημαντικό για μια κινούμενη εικόνα , η πρόσβαση σε πολλές σελίδες γραφικών :
SCREEN 7 , 1,0
η Main Loop
Η
Αφού δηλωθεί λειτουργία γραφικών σας με SCREEN , πληκτρολογήστε τα εξής :
DO
LOOP ΕΝΩ INKEY $ = " "
Αυτό λέει το πρόγραμμα να τρέξει , ενώ το πλήκτρο δεν είναι ίσο με το τίποτα ή , με άλλα λόγια , να τρέχει μέχρις ότου ο χρήστης πιέζει ένα πλήκτρο .
εικόνων
Σχεδιάστε ένα κύκλο
Η
Σχέδιο βασικά γεωμετρικά σχήματα είναι απλή QBASIC . Πριν από τη δήλωση DO , προετοιμάσει τις μεταβλητές σας ως εξής :
χρος ! = 50ypos ! = 50radius ! = 16color ! = 14
Και μεταξύ DO και LOOP , πληκτρολογήστε τα εξής :
CIRCLE ( χρος , γρος ) , ακτίνα , colorPCOPY 1,0 CLS
Αυτό θα καταρτίσει ένα κίτρινο κύκλο για να " σελίδα 1, ως" τμήμα της μνήμης βίντεο που προορίζεται για την εκτέλεση εργασιών σχεδίασης , και να αντιγράψετε σελίδα 1 στη σελίδα 0 , η οποία αντιπροσωπεύει τα δεδομένα βίντεο πράγματι ορατή στο χρήστη . Αυτή είναι μια τεχνική γνωστή στον προγραμματισμό γραφικών, όπως διπλό buffering , και εξαλείφει το τρεμόπαιγμα της οθόνης . Αν θέλετε να δείτε ένα παράδειγμα του γιατί θα πρέπει να περάσουν από τον κόπο της εφαρμογής διπλό buffering , αφαιρέστε τη γραμμή PCOPY και να αλλάξετε την εντολή SCREEN σας, έτσι ώστε , αντί ΑΙΘΟΥΣΑ 7 , 1,0 , διαβάζει απλά SCREEN 7 .
Η κίνηση
Η
Για να εμψυχώσει τον κύκλο , θα πρέπει να τροποποιήσετε τις χρος και γρος μεταβλητές εντός του DO ... LOOP . Μετά DO , αλλά πριν από την εντολή CIRCLE , πληκτρολογήστε τα εξής:
χρος = χρος + 0.001ypos = γρος + 0.001
σώσει και να τρέξει για μια ζωτικότητα κινούμενη μπάλα . Αν θα θέλατε μια πρόκληση , να τροποποιήσει αυτόν τον κωδικό για να έχουν την αναπήδηση μπάλα από τους τοίχους .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα