Στην επιστήμη των υπολογιστών , μια ουρά είναι μια σειρά στοιχείων που προστίθενται ή αφαιρούνται από το σύμφωνα με μια FIFO ( First In /First Out ) στρατηγική .
Εικόνων παράδειγμα μια ουρά
Η
A real -world 'αναλογία του μια ουρά μπορεί να βρεθεί σε οποιοδήποτε κατάστημα παντοπωλείων . Ο πρώτος πελάτης για να προσεγγίσει το ταμείο είναι η πρώτη για να ελέγξετε έξω , και άλλους πελάτες line up και το check out με τη σειρά άφιξής τους .
Η Στοίβες
Η
στην επιστήμη των υπολογιστών , μια στοίβα είναι μια σειρά στοιχείων που προστίθενται ή αφαιρούνται από το σύμφωνα με μια LIFO ( Τελευταία in /First Out ) στρατηγική .
εικόνων Παράδειγμα Stack
ένα πραγματικό κόσμο αναλογία μιας στοίβας είναι μια στοίβα από βαριά κιβώτια . Το πρώτο κουτί προβλέπεται , τότε το δεύτερο από πάνω του . Αλλά είναι το δεύτερο πλαίσιο που αφαιρείται πρώτα και η πρώτη πρέπει να περιμένει για να διαρκέσει .
Εικόνων Πλεονεκτήματα της Ουρές και στοίβες πάνω πίνακες
Η
δύο αυτές θεμελιώδεις τύπους δεδομένων έχουν πολυάριθμα πλεονεκτήματα έναντι βασικές συστοιχίες . Το πιο σημαντικό είναι ότι οι στοίβες και συστοιχίες μπορεί να απλοποιήσει τη διαδικασία της αλληλεπίδρασης με τα δεδομένα που συχνά προστίθενται και αφαιρούνται από τη μνήμη και το μέγεθος του οποίου είναι δύσκολο να προβλεφθούν εκ των προτέρων. Στοίβες και ουρές μπορούν να αλληλεπιδράσουν με τη χρήση μόνο δύο κοινές λειτουργίες : . Pop (αφαίρεση /ανάκτηση ) και την ισοπαλία ( προσθήκη )
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα