Ξεκινήστε Game Maker και κάντε κλικ στο κουμπί στη γραμμή εργαλείων που μοιάζει σαν ζωγραφιά ενός τοπίου . Κάντε κλικ στο κουμπί "Load Ιστορικό " στο παράθυρο που εμφανίζεται , και να επιλέξετε μια εικόνα από το παράθυρο διαλόγου file- browser. Κάντε κλικ στο " OK " για να διατηρήσει τις αλλαγές σας . Αυτό δημιουργεί έναν πόρο εικόνα φόντου ( ονομάζονται αυτόματα " background0 » ) , που μπορούν να εμφανιστούν στην οθόνη μέσα στο παιχνίδι . Game Maker δεν έχει κανένα όριο στον αριθμό των υποβάθρου πόρων που μπορείτε να έχετε σε ένα έργο --- για αυτό το σεμινάριο , θα χρειαστούμε δύο . Κάντε το δεύτερο πόρο φόντο ( « σχήμα1 " ), επαναλαμβάνοντας τα ίδια βήματα . 2
Δημιουργήστε ένα προγραμματιζόμενο αντικείμενο, κάνοντας κλικ στο κουμπί στη γραμμή εργαλείων που μοιάζει με ένα μπλε μπάλα . Κάντε κλικ στο κουμπί "Προσθήκη γεγονότος " και επιλέξτε " Key Press " > " Κάθε κλειδί " από το Selector Event . Μεταβείτε στην καρτέλα ελέγχου της παλέτας δράσης μπλοκ , και να σύρετε ένα Εκτέλεση κώδικα μπλοκ στον πίνακα ενεργειών . Πληκτρολογήστε " background_index [ 0 ] = σχήμα1 ? " ( Μείον τα εισαγωγικά ) στο παράθυρο που ανοίγει , και κάντε κλικ στο κουμπί με το πράσινο σημάδι επιλογής για να διατηρήσετε τις αλλαγές . Αυτή η γραμμή κώδικα θα αλλάξει το φόντο με τη δεύτερη εικόνα που δημιουργήσατε : " . Σχήμα1 " η εικόνα που ονομάζεται
εικόνων 3
Τώρα το κάνει , έτσι ώστε η εικόνα του φόντου αλλάζει και πάλι , όταν η πλήκτρο απελευθερώνεται . Προσθέστε ένα " κλειδί Release" > " Κάθε Κλειδί» εκδήλωση και να δώσει την Εκτέλεση κώδικα μπλοκ , καθώς , αυτή τη φορά με τον κωδικό " background_index [ 0 ] = background0 ? " . Αυτό θα κάνει το αντίθετο από την πρώτη γραμμή του κώδικα , αλλάζοντας το φόντο πίσω από την πρώτη εικόνα : " . Background0 " η εικόνα που ονομάζεται Πατήστε "OK" για να διατηρήσετε τις αλλαγές στο αντικείμενο .
Η 4
Δημιουργήστε ένα δωμάτιο για το παιχνίδι σας να πραγματοποιηθεί κάνοντας κλικ στο μπλε περίγραμμα άσπρο κουτί στη γραμμή εργαλείων . Κάντε κλικ στο " Φόντο " καρτέλα και να καθορίσετε το παρασκήνιο εκκίνησης για το δωμάτιο για να " background0 . " Κάντε κλικ οπουδήποτε μέσα στο δωμάτιο για να δημιουργήσουν μια παρουσία του αντικειμένου σας . Τώρα όλα τα πατήματα των πλήκτρων θα πρέπει να ανιχνεύεται από αυτό και ενήργησε αναλόγως.
5
Κάντε κλικ στο πλήκτρο "Play" πράσινο για να ελέγξετε το παιχνίδι σας . Μόλις φορτώνει , κρατήστε πατημένο οποιοδήποτε πλήκτρο για να δείτε την αλλαγή φόντου από το " background0 " σε " σχήμα1 . " Απελευθερώστε το κλειδί για να αλλάξει και πάλι .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα