" Μην κάνετε Me Think : Μια προσέγγιση κοινής λογικής στην Web Usability , " Steve Krug , λέει η πιο σημαντική κατευθυντήρια γραμμή είναι να δοκιμάσει , τη δοκιμή και δοκιμή ξανά , σωστά από την αρχή . Αποκαλεί αυτή « δοκιμές ευχρηστίας . " Ξεκινήστε κοιτάζοντας ιστοσελίδες ανταγωνιστή ή ιστοσελίδες που σας αρέσει . Ελάτε επάνω με ένα σύνολο εργασιών ιδιαίτερα στην ιστοσελίδα χτίζετε , όπως παραγγελία ενός προϊόντος . Στη συνέχεια, βρείτε κάποιον που δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ το site, ζητήστε του να κάνει μια σειρά από εργασίες , και να παρακολουθεί και να καταγράφει πώς το κάνουν . Προσδιορίστε πώς η διεπαφή βοηθά ή τους μπερδεύει . Στη συνέχεια , το σχεδιασμό το δικό σου site σε χαρτί . Κάντε δοκιμές ευχρηστίας σε πρωτότυπα σας , διαδοχικά ραφινάρισμα κάθε πρωτότυπο με νέα υποκείμενα του πειράματος μέχρι να είστε ικανοποιημένοι μπορούν να ολοκληρώσουν τις εργασίες όσο το δυνατόν ευκολότερα .
Εικόνων Πρόβλεψη
Η
Κατά το σχεδιασμό οποιαδήποτε εφαρμογή λογισμικού , να έχετε κατά νου ότι το περιβάλλον θα πρέπει να προβλέπουν τις ανάγκες του χρήστη . Ο καλύτερος τρόπος να γίνει αυτό είναι να μην περιμένουμε από τους χρήστες να παίζουν ή πείραμα για να καταλάβω πώς να κάνουν ό, τι θέλουν να κάνουν . Η διασύνδεση θα πρέπει να προβεί σε όλες τις ενέργειες ενημέρωσης και χρηστών, εύκολη και προφανής όσο το δυνατόν .
Η Συνέπεια
Η
Ενώ οι χρήστες πρέπει να κάνουν διάφορες εργασίες , είναι συνήθως η υπόθεση ότι τα καθήκοντα αυτά μπορεί να αναλυθεί σε ένα σύνολο κοινών στοιχείων . Για παράδειγμα, όταν χρησιμοποιείτε ένα πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου , κάθε κύρια εργασία ξεκινά με τη μετάβαση στην ίδια γραμμή μενού , και κάθε μέρος του μενού μοιάζει και συμπεριφέρεται με παρόμοιο τρόπο. Με λίγα λόγια , θέλετε να κρατήσετε , όσο καλύτερα μπορείτε , μια συνεπή εμφάνιση, αίσθηση και συμπεριφορά σε κάθε επίπεδο της εφαρμογής .
Εικόνων Αποδοτικότητα του χρήστη
Η
σας μέτρηση της παραγωγικότητας της οποιαδήποτε εφαρμογή υπολογιστή από την παραγωγικότητα του χρήστη, όχι η αίτηση . Για παράδειγμα , αν ένας χρήστης παίρνει , ας πούμε , 10 δευτερόλεπτα για να κάνει κάποια εργασία χρησιμοποιώντας μια εφαρμογή , αλλά χρειάζεται 15 δευτερόλεπτα για να κάνει την ίδια εργασία σε ένα άλλο σχέδιο της ίδιας αίτησης , η πρώτη είναι καλύτερη από την τελευταία , ακόμη και αν οι τελευταίες χρήσεις εφαρμογής πόρους πιο αποτελεσματικά από την πρώην υπολογιστή .
εικόνων Ορατό πλοήγησης
Η
πάντα κάνει το σύστημα πλοήγησης είναι τόσο απλό και τόσο εύκολο στη χρήση όσο το δυνατόν . Και πάλι , δεν κάνει τους χρήστες να «σκέφτονται» για το πώς να χρησιμοποιήσετε την πλοήγηση ? Μην τα αναγκάζετε να πρέπει να θυμόμαστε πολλά πράγματα για να αποφύγει έχασε στην εφαρμογή
Η
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα