UML αναπτύχθηκε από Grady Booch , Ivar Jacobson και James Rumbaugh ( γνωστό ως " Three Amigos " ) σε Rational Software Corporation . Δούλεψαν μαζί για να ενοποιήσει τις αντίστοιχες object-oriented modeling τους πλησιάζει σε μια ενιαία τυποποιημένη γλώσσα μοντελοποίησης . Το αποτέλεσμα αυτής της εργασίας , UML 1.1 , υιοθετήθηκε ως πρότυπο από την Object Modeling Ομίλου το 1997 .
Εικόνων Οφέλη
Η
UML παρέχει μια κοινή γλώσσα για το σχεδιασμό και οπτικά τεκμηρίωση ενός έργου ανάπτυξης λογισμικού . UML διαγράμματα είναι αρκετά διαισθητική και μπορεί εύκολα να διαβαστεί από τους μηχανικούς λογισμικού που δεν διαθέτουν εμπειρία UML ή κατάρτισης . UML διαγράμματα επιτρέπουν στους προγραμματιστές να καταλάβουν γρήγορα την μη γραμμική οργάνωση και τις σχέσεις της αντικειμενοστραφούς λογισμικού . UML πρότυπα έχουν λίγα υποχρεωτικά στοιχεία , επιτρέποντας στους προγραμματιστές να χρησιμοποιούν και να προσαρμόζουν τα διαγράμματα με τις συγκεκριμένες ανάγκες και τη μεθοδολογία τους , και να μην χάνετε χρόνο σε δραστηριότητες που δεν συμβάλλουν στο τελικό προϊόν .
Η Διαγράμματα Δομή
Η
διαγράμματα Δομή συλλάβει την φυσική οργάνωση των στοιχείων του συστήματος λογισμικού . Δομοδιαγράμματα περιλαμβάνουν Class, Object , Component , Composite Δομή , Συσκευασία και διαγράμματα ανάπτυξης . Αυτά τα διαγράμματα που χρησιμοποιούνται για την μοντελοποίηση ατομική λεπτομέρεια τάξη και τις σχέσεις , την οργάνωση των κλάσεων σε πακέτα και τα συστατικά και την ανάπτυξη των συστατικών σε φυσικό υλικό .
Εικόνων Συμπεριφορά Διαγράμματα
Η
διαγράμματα Συμπεριφορά συλλάβει τις δραστηριότητες και τη λειτουργικότητα των στοιχείων στο συνολικό σύστημα . Διαγράμματα συμπεριφοράς περιγραφή των αλληλεπιδράσεων των χρηστών και λογισμικού , η ροή εργασίας και την κατάσταση των στοιχείων κάτω από διάφορες συνθήκες . Διαγράμματα συμπεριφοράς περιλαμβάνουν Χρησιμοποιήστε την υπόθεση , δραστηριοτήτων και διαγράμματα Machine κράτους . Διαγράμματα Χρήση Case χρησιμοποιούνται συχνά για τη σύλληψη απαιτήσεις κατά τα πρώτα στάδια του σχεδιασμού του λογισμικού .
Εικόνων Αλληλεπιδράσεις Διαγράμματα
Η
διαγράμματα αλληλεπίδρασης είναι ένα υποσύνολο των γενικότερων διαγράμματα συμπεριφοράς . Διαγράμματα αλληλεπίδρασης περιγράφουν τα δεδομένα και τον έλεγχο της ροής μέσα σε ένα σύστημα σε λεπτομερές επίπεδο . Διαγράμματα αλληλεπίδρασης περιλαμβάνουν Ακολουθία , Επικοινωνία, συγχρονισμός και η αλληλεπίδρασή διαγράμματα Επισκόπηση .
Εικόνων UML εργαλεία
Η
Τα απλούστερα εργαλεία UML είναι ένα στυλό και ένα χαρτοπετσέτα . Οι σχεδιαστές μπορούν να σκιαγραφήσει τις ιδέες , όπως διαγράμματα UML σε χαρτί , πίνακες ή οπουδήποτε αλλού μπορούν να σκιτσάρετε και σκίτσο . UML με βάση τη βοήθεια υπολογιστή τεχνολογία λογισμικού ( CASE) εργαλεία επιτρέπουν στους προγραμματιστές να δημιουργούν αυτόματα κώδικα από διαγράμματα UML . Αυτά τα εργαλεία επιτρέπουν στους προγραμματιστές να σχεδιάσουν οπτικά σε υψηλό επίπεδο και γρήγορη μετάβαση στην κωδικοποίηση και την εφαρμογή . Πολλά εργαλεία λογισμικού παρέχει λειτουργικότητα αντίστροφη μηχανική , την επεξεργασία υπάρχοντα κώδικα και την αυτόματη δημιουργία διαγραμμάτων UML . Αντίστροφη μηχανική UML από τον κώδικα είναι χρήσιμη για τη διατήρηση και την ανάλυση του υπάρχοντος λογισμικού και μπορεί να βοηθήσει τους νέους σχεδιαστές έρχονται να επιταχύνει γρήγορα σε ένα έργο .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα