Μια ακολουθία είναι μια δομή διάγραμμα ροής που αντιπροσωπεύει μια σειρά από βήματα που πρέπει να εκτελεστούν το ένα μετά το άλλο . Είναι ίσως η πιο βασική έννοια του διαγράμματος ροής και χρησιμοποιείται συνήθως έξω από το σχεδιασμό διαγράμματος ροής υπό τη μορφή οποιουδήποτε διαδοχική βήμα-προς - βήμα οδηγό. Μερικές κοινές δομές ακολουθίας είναι καθημερινά πράγματα, όπως μια συνταγή για την παρασκευή ψωμιού , τις οδηγίες για τη συναρμολόγηση ενός παιχνιδιού , ή να πάτε σε μια θέση . Σε περίπτωση που μια δομή ακολουθίας είναι όλα αυτά που είναι απαραίτητα σε ένα διάγραμμα ροής που σχεδιάζονται , ίσως μια αριθμημένη λίστα είναι πιο κατάλληλη από ένα διάγραμμα ροής . Ωστόσο, εάν ένα εννοιολογικό λίστα με βήματα ή οδηγίες πρέπει να λογοδοτήσουν για τα πράγματα όπως πιθανούς παρακάμψεις για την κατασκευή δρόμο κατά την οδήγηση , τότε ένα διάγραμμα ροής μπορεί να είναι πολύ πιο χρήσιμο να παρουσιάσει εναλλακτικές διαδρομές και επιλογές .
Εικόνων απόφασης
η δομή λήψης σε ένα διάγραμμα ροής που χρησιμοποιείται όταν υπάρχει κατάλληλη απόφαση που πρέπει να γίνουν σχετικά με το πώς να προχωρήσει σύμφωνα με ποια είναι η τρέχουσα κατάσταση του προγράμματος δεδομένων ή πρόοδος του έργου είναι στην πραγματικότητα . Μια δομή απόφαση είναι επίσης γνωστή ως μια υπό όρους . Στον προγραμματισμό , μια υπό όρους είναι ένα κοινό εργαλείο που χρησιμοποιείται για να βοηθήσει ένα πρόγραμμα να λάβει μια απόφαση σχετικά με το τι πρέπει να κάνουμε . Μια προϋπόθεση είναι επίσης γνωστή ως " εάν , στη συνέχεια « δήλωση σε γλώσσες προγραμματισμού . Για παράδειγμα , αν ένας χρήστης έχει κάνει κλικ σε ένα συγκεκριμένο κουμπί στην οθόνη ήδη , στη συνέχεια, πηγαίνετε στο βήμα 1 . Αν ένας χρήστης δεν έχει πατηθεί το κουμπί , στη συνέχεια, προχωρήστε στο βήμα 2 . Μια δρόμου σε ένα δρόμο είναι παρόμοια με την έννοια της δομή λήψης . Αν το φως είναι πράσινο , τότε πάμε . Αν είναι κόκκινο , τότε να σταματήσει .
Η Loop
Η
Η δομή βρόχου χρησιμοποιείται σε ένα διάγραμμα ροής για να δείξει όταν ένα πρόγραμμα ή το πρόσωπο θα πρέπει να επαναλάβετε πολλά βήματα μέχρι να μια συγκεκριμένη συνθήκη είναι παρούσα . Για παράδειγμα , εάν ένα πρόγραμμα πρόκειται να κάνει μια στοίβα από 10 κύκλους εμφανίζονται στην οθόνη πριν από τη συνέχιση , τότε μια δομή βρόχου θα έλεγα να δούμε πόσοι κύκλοι είναι στην οθόνη και στη συνέχεια να κάνουν περισσότερο έως ότου υπάρχουν 10 . Στη συνέχεια, θα προχωρήσει έξω από το βρόχο . Μια πιο καθημερινό παράδειγμα θα μπορούσε να είναι ένα πρόσωπο εξοικονομώντας μέχρι να αγοράσουν ένα στοιχείο . Μετά από κάθε κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό , μπορεί να δούμε την ισορροπία για να δουν αν είναι έτοιμοι να κάνουν την αγορά . Θα πρέπει να σημειωθεί ότι μια εργασία σε μια δομή βρόχου διάγραμμα ροής μπορεί να ολοκληρωθεί πριν ή μετά το στάδιο όπου ζητείται η τρέχουσα κατάσταση .
Εικόνων υπόθεση
Η
Η δομή περίπτωση είναι ουσιαστικά μια δομή απόφαση με περισσότερες από δύο πιθανές καταστάσεις . Μια δομή απόφαση είναι καλή για τη λήψη απόφασης για την αγορά ή λευκό ψωμί ολικής αλέσεως , ανάλογα με το ποια από τις δύο οικογένειά σας προτιμά . Μια δομή περίπτωση είναι καλύτερα όταν επιλέγουν από ένα ευρύ φάσμα του ζελέ φασόλια , ανάλογα με το είδος του ζελέ φασόλια τους αρέσει .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα