Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Υπολογιστών Γλώσσες

Τύποι Σύνταξη Λάθη

λάθη Σύνταξη λάθη από ένα τυπογραφικό λάθος , λάθος είδος της μεταβλητής δεδομένων ή άλλων γραφεί σωστά σφάλμα κωδικοποίησης προγραμματισμού . Διαχωρίζονται από τη λογική σφάλματα, τα οποία δεν ενεργοποιούν μία απόκριση μεταγλωττιστή . Συντακτικά λάθη δεν επιτρέπουν το πρόγραμμα για την κατάρτιση , έτσι ώστε ο προγραμματιστής πρέπει να διορθώσετε τα σφάλματα πριν από τη δοκιμή και τη διανομή της εφαρμογής . Μερικά κοινά λάθη είναι απλά λάθη που δεν απαιτεί μεγάλο χρονικό διάστημα για να διορθώσετε . Ερωτηματικά
Η

Ερωτηματικά είναι κοινά σε γλώσσες που προέρχονται από τη γλώσσα προγραμματισμού C . Γλώσσες C - style τερματίσει μια δήλωση κώδικα χρησιμοποιώντας το ερωτηματικό . Αυτό λέει στον compiler ότι η επόμενη γραμμή είναι μια νέα δήλωση . Ξεχνώντας ένα ερωτηματικό προκαλεί ένα σφάλμα σύνταξης , έτσι ώστε ο compiler δεν θα δημιουργήσει την εφαρμογή . Κάποιες γλώσσες που απαιτούν ερωτηματικά για να τερματίσει καταστάσεις περιλαμβάνουν C # , C + + , Perl και Java . Πολλοί από αυτούς τους compilers είναι σε θέση να προσδιορίσει ποια γραμμές κώδικα λείπει η απαιτούμενη ερωτηματικό . Προσθέστε το ερωτηματικό και για την ανοικοδόμηση της αίτησης . Αυτό διορθώνει το σφάλμα .
Εικόνων Τύποι δεδομένων
Η

Αν ο προγραμματιστής ορίζει μια μεταβλητή για μια ακολουθία χαρακτήρων , προσπαθεί να σώσει έναν ακέραιο , αντικείμενο ή πίνακα στη μεταβλητή αιτίες συντακτικό σφάλμα . Όταν ένας προγραμματιστής ορίζει μια μεταβλητή , απαιτείται το ίδιο είδος δεδομένων κατά την ανάθεση τιμών για τη μεταβλητή . Οι περισσότερες γλώσσες έχουν μεθόδους για να αλλάξετε τον τύπο δεδομένων της μεταβλητής , εάν απαιτείται μετατροπή . Για παράδειγμα , με τη χρήση της γλώσσας προγραμματισμού ΝΕΤ . , Ο προγραμματιστής μπορεί να μετατρέψει έναν ακέραιο χρησιμοποιώντας το " ToString ()" λειτουργία. Αυτό επιτρέπει σε προγραμματιστές να μετατρέψετε έναν αριθμό σε μια σειρά και να αποθηκεύσετε το αποτέλεσμα στο σωστό τύπο δεδομένων .

Η Βάσεις
Η

Ορισμένες γλώσσες απαιτούν παρένθεση για να αντισταθμίσει την μπλοκ κώδικα . Αυτά τα στηρίγματα ( ονομάζεται επίσης " σγουρά σιδεράκια " ) χρησιμοποιούνται για να καλύπτουν ένα τμήμα του κώδικα . Τα τμήματα του κώδικα που απαιτούν οι παρενθέσεις είναι "αν" δηλώσεις ", ενώ" και "do- while" και " να προσπαθήσουμε αλιευμάτων » μπλοκ. Αν ο προγραμματιστής ξεχάσει κατά λάθος αυτά τα στοιχεία , ο compiler επιστρέφει ένα σφάλμα σύνταξης . Γλώσσες που απαιτούν αγκύλες γύρω από αυτά τα μπλοκ κώδικα περιλαμβάνουν Javascript , Java , C # , C και C + + .
Εικόνων υπόθεση Ευαισθησία
Η

Πολλές γλώσσες προγραμματισμού είναι ευαίσθητη υπόθεση . Αυτό σημαίνει ότι η μεταβλητή " theVariable " δεν είναι η ίδια όπως η μεταβλητή " thevariable . " Αλλάζοντας την περίπτωση της μεταβλητής δημιουργεί μια εντελώς νέα μεταβλητή , και αυτό μπορεί να προκαλέσει ένα σφάλμα σύνταξης . Οι προγραμματιστές που απαιτούνται για να κρατήσει τα ονόματα των μεταβλητών στην κορυφή των λειτουργιών , ώστε να μπορούν εύκολα αναφορά τη σωστή ορθογραφία και την υπόθεση διάταξη . Αν ο προγραμματιστής χρησιμοποιεί κατά λάθος το λάθος υπόθεση , συντακτικό σφάλμα παρουσιάζεται σε γλώσσες όπως η Visual Basic , C , C + + , C # , Java και Javascript .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα