DirectX είναι μια συλλογή του Πρωτοκόλλου Εφαρμογής Interfaces ( APIs) που βοηθούν τους προγραμματιστές πρόσβαση στις λειτουργίες του hardware . DirectX δημιουργεί ένα ενδιάμεσο στρώμα που επιτρέπει στον προγραμματιστή να γράψει τον κώδικα , τότε DirectX προσαρμόζεται για τα συγκεκριμένα συστατικά υλικό που είναι εγκατεστημένο στον υπολογιστή .
DirectX παρέχει διασυνδέσεις API για συσκευές εισόδου , όπως χειριστήρια , συσκευές ήχου , όπως του ήχου κάρτες και συσκευές βίντεο , συμπεριλαμβανομένων των καρτών γραφικών .
εικόνων Διαθεσιμότητα
Η
DirectX 9 είναι διαθέσιμο για Microsoft Windows 2000 και τα υψηλότερα λειτουργικά συστήματα μέχρι τα Windows Vista . DirectX 10 έργα με τα Windows Vista και άνω .
Η Συμβατότητα
Η
Τόσο DirectX 9 και DirectX 10 χαρακτηριστικό συμβατότητα με προηγούμενες εκδόσεις του DirectX .
Direct3D και VDDM
Η
το Direct3D ( D3D ) διεπαφή προσβάσεις 3D λειτουργίες του υλικού γραφικών . Αυτό είναι ως επί το πλείστον χρησιμοποιείται σε gaming , και D3D 10 φέρνει αρκετές βελτιώσεις σε σχέση με D3D 9 . Η Γεωμετρία Shader επιτρέπει στους προγραμματιστές να εκτελούν λειτουργίες για ολόκληρη πολύγωνα , αντί απλά pixels . D3D 10 απαιτεί Vista Display Driver Model ( VDDM ) , έτσι ώστε το DirectX 10 δεν είναι διαθέσιμη για τα λειτουργικά συστήματα πριν από τα Windows Vista .
Εικόνων Εκτιμήσεις
Η
DirectX 10 παρέχει μικρές βελτιώσεις πάνω συσκευές εισόδου και ήχου API , αλλά επικεντρώνεται περισσότερο στο βίντεο . Βίντεο , ως εκ τούτου , είναι η πρώτη σκέψη όταν αποφασίζουν ποια έκδοση του DirectX για να χρησιμοποιήσετε . Ενώ DirectX 10 έχει υψηλότερες απαιτήσεις συστήματος , οι περισσότερες δοκιμές έδειξαν καμία σημαντική απόδοση ή οπτικές βελτιώσεις σε σχέση με DirectX 9 για να δικαιολογήσει τις απαιτήσεις αυτές . Ωστόσο , εάν είστε σε παιχνίδια , να στραφούν σε DirectX 10 μπορεί ακόμα να είναι μια καλή ιδέα , δεδομένου ότι οι περισσότερες νέες κυκλοφορίες παιχνιδιών χρησιμοποιούν το DirectX 10 .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα