Σχεδιάστε έναν κύκλο . Ονομάστε το " Αρχική κατάσταση . " Αυτή είναι η αρχή του διαγράμματος , και αντιπροσωπεύει πριν από οποιαδήποτε δράση έχει συμβεί ή οτιδήποτε έχει αλλάξει. Για παράδειγμα , θέλετε να δείχνουν τι συμβαίνει όταν κάποιος τραβά έναν μοχλό . Η αρχική κατάσταση αντιπροσωπεύει το γεγονός ότι κανείς δεν έχει τράβηξε το μοχλό . 2
Σχεδιάστε ένα άλλο κύκλο μία ίντσα κάτω Αρχική κατάσταση . Σχεδιάστε ένα βέλος που προέρχονται από αρχική κατάσταση και κατευθύνεται προς το νέο κύκλο . Επισημάνετε το βέλος με την δράση που πραγματοποιείται σε Αρχική κατάσταση . Ονομάστε το νέο κύκλο , με αποτέλεσμα η προσφυγή που είχε στην αρχική του κατάσταση. Αν η ενέργεια είναι « μοχλό έλξης, " το νέο κράτος θα πρέπει να έχει το δικαίωμα « Μοχλός τράβηξα . "
Εικόνων 3
Ισοπαλία βέλη για νέες δράσεις και κύκλους για τα νέα κράτη . Επισημαίνουν αναλόγως . Επαναχρησιμοποίηση προηγούμενες καταστάσεις όταν αυτό είναι δυνατόν . Εάν μια άλλη δράση είναι « μοχλός ώθησης πίσω , " τραβήξουμε τη γραμμή σε μια κατάσταση που αντιπροσωπεύει όπου ο μοχλός δεν έχει τραβηχτεί .
Η 4
Σχεδιάστε ένα κύκλο στο κάτω μέρος . Συνδέστε το με την προϋπάρχουσα διάγραμμα με την τελική ενέργεια βέλος . Ονομάστε το "Final κράτος . " Αυτή είναι η τελευταία κατάσταση που πρέπει να επιτευχθεί , αν είναι δυνατόν να έχουν περισσότερες από μία τελική κατάσταση .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα