Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Υπολογιστών Γλώσσες

Πώς να γράψετε ένα Ψευδοκώδικας Κωδικός Script

Ψευδοκώδικας είναι απλά αγγλικά ισοδύναμο του προγραμματισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών . Στο στάδιο του σχεδιασμού ενός σεναρίου ή του προγράμματος , πριν από την πραγματική κώδικας είναι γραμμένος , οι προγραμματιστές θα χλευάσουν το απαραίτητο κώδικα σε ψευδοκώδικα . Ο σκοπός του χλευασμού μέχρι κώδικα σε ψευδοκώδικα , σύμφωνα με τον Δρ John Dalbey της California Polytechnic State University , είναι ότι " επιτρέπει στο σχεδιαστή να εστιάσει στη λογική " δεν έχει ακόμα πάρει " αποσπούν την προσοχή από τα στοιχεία της σύνταξης της γλώσσας». Ακόμα και σχετικά σύντομες σενάρια που χρησιμοποιούνται προς όφελος προγραμματισμού Web από τον καλό προγραμματισμό και κάποια καλογραμμένο ψευδοκώδικα . Οδηγίες
Η 1

Γράψτε μια πρόχειρη διάγραμμα ροής των εργασιών script σας . Για παράδειγμα , θα θέλατε να οικοδομήσουμε ένα κουίζ για την ιστοσελίδα σας, που επιτρέπει στους επισκέπτες να δοκιμάσουν τις γνώσεις τους ταινίες . Σκεφτείτε πώς script σας χρειάζεται για να λειτουργήσει για να φέρει σε πέρας το έργο της . Στην περίπτωση ενός κουίζ , θα πρέπει να θέσει ερωτήματα τα οποία στη συνέχεια βαθμολογούνται και συνέπεσε. Εφόσον υπάρχει το κουίζ σε ένα δικτυακό τόπο , θα χρησιμοποιήσει μια φόρμα Web γραμμένο σε HTML . Έτσι το script σας δεν χρειάζεται να ζητήσει από τις ερωτήσεις . Αυτό αφήνει το σενάριό σας με την ταξινόμηση και καταμέτρηση . 2

Προσθήκη στο διάγραμμα ροής σας μια δράση που ενεργοποιεί το σενάριο . Σε ένα online κουίζ , δεδομένου ότι το σενάριο θα είναι μόνο βαθμό και ψηλά απαντήσεις σε ερωτήσεις , κάνοντας κλικ στο κουμπί " Υποβολή" θα πρέπει να ενεργοποιήσει το σενάριο . Γράψτε αυτό σκανδάλη πάνω τραχύ διάγραμμα ροής σας .
Εικόνων 3

Προσθήκη στο διάγραμμα ροής σας οποιαδήποτε πληροφορία κάθε βήμα πρέπει να εκτελέσει την αποστολή του , ξεκινώντας από τη λογική αρχή . Για παράδειγμα , το πρώτο βήμα το κουίζ εκτελεί είναι ταξινόμησης. Για την τάξη , το πρόγραμμα πρέπει να πάρει τις απαντήσεις από τη φόρμα Web . Γράψτε αυτές τις πληροφορίες σε ανώμαλο διάγραμμα ροής σας , στο επόμενο στάδιο .
Η 4

Σημείωση σχετικά με το διάγραμμα ροής τι πρέπει να κάνει με τις πληροφορίες που σε κάθε βήμα του προγράμματός σας . Στο βήμα ταξινόμησης του κουίζ του , θα πρέπει να διαβάσει απάντηση κάθε ερωτήματος και στη συνέχεια να το συγκρίνετε με τη σωστή απάντηση . Αν η απάντηση είναι σωστή , δίνεται ένα σημείο . Δεν βαθμούς που έχει δώσει λανθασμένες απαντήσεις . Κατά το στάδιο της καταμέτρησης , το σενάριο απλά προσθέτει τα σημεία που σχετίζονται με την κάθε απάντηση .
5

Προσθέστε μερικές σημειώσεις για το διάγραμμα ροής σας σήμανση όπου το σενάριο χρειάζεται δομές ελέγχου . Δομές ελέγχου περιλαμβάνουν βρόχους και υπό όρους δηλώσεις . Σε κουίζ σας , θα δείτε ότι το στάδιο της ταξινόμησης θα πρέπει να επαναληφθεί για κάθε ερώτηση σχετικά με το κουίζ , οπότε σημειώστε ότι το βήμα απαιτεί for-loop . Το σενάριο θα χρειαστεί πιθανότατα υπό όρους δηλώσεις , καθώς και .
Η 6

Γράψτε ψευδοκώδικα σας με βάση το τραχύ διάγραμμα ροής που δημιουργήσατε . Ξεκινήστε από την κορυφή και να γράψει την ενέργειά σας , όπως " ισχυρίζεται χρήστη κουίζ . " Ξεκινήστε την επόμενη γραμμή σε μια περίπτωση και να γράψει το πρώτο βήμα . Χρησιμοποιήστε παύλες και λευκό χώρο για να κάνει το κωδικό ευανάγνωστο , και να ρυθμίσετε τις μεταβλητές σας , ακριβώς όπως θα κάνατε σε ένα πραγματικό σενάριο . Επίσης, γράψτε μια γραμμή ψευδοκώδικα για να δείξει κάποιο αποτέλεσμα το σενάριο πρέπει να δημιουργήσει .
Η 7

Ελέγξτε pseudocode σας με την ανάγνωση φωναχτά στον εαυτό σας και ακολουθώντας τα βήματα στο κεφάλι σας , που προσποιείται ότι είναι ο υπολογιστής . Εάν οποιαδήποτε πληροφορία , επεξεργασία , εισόδου ή εξόδου λείπει , προσθέστε τα εκεί που χρειάζονται .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα