Δημιουργήστε ένα επόμενο αρχείο στη αγαπημένο σας επεξεργαστή κειμένου . Κάθε απλό επεξεργαστή κειμένου θα κάνουμε , συμπεριλαμβανομένων των Windows Notepad , αν και μπορεί να προτιμάτε να χρησιμοποιήσετε ένα ειδικό πρόγραμμα επεξεργασίας Pascal , όπως το δωρεάν πρόγραμμα Λαζάρου . 2
Επικολλήστε τα ακόλουθα δεδομένα κεφαλίδα στο πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου για να προετοιμάσει τις μεταβλητές που θα χρησιμοποιηθεί στο σεμινάριο animation :
Πρόγραμμα Pascal_Animation_Tutorial ?
Χρήσεις Crt , Γράφημα ?
Var videoDriver , gMode : Ακέραιος ?
Var x , y , w , h : Ακέραιος ?
Var βρόχο : Boolean ?
Var χρώμα : Ακέραιος ?
Αυτό εισαγωγών τόσο η CRT ( για την αντιμετώπιση της κονσόλας) και βιβλιοθήκες γραφικών . Στη συνέχεια, δηλώνει μεταβλητές για το πρόγραμμα οδήγησης γραφικών , η λειτουργία γραφικών , τη θέση και το ύψος ενός γραφικού στοιχείου μαζί με το χρώμα της , και μια boolean τον έλεγχο του βρόχου animation .
Εικόνων 3
Επικόλληση του ακόλουθο κώδικα αμέσως μετά την τελευταία κώδικα για να προετοιμάσει τις τιμές των μεταβλητών :
videoDriver : = DetectGraph ?
InitGraph ( videoDriver , gMode , '')?
x : = 40 ?
y : = 40 ?
w : = 10 ?
h : = 10 ?
χρώμα : κόκκινο = ?
βρόχο : = True ?
το πρόγραμμα οδήγησης βίντεο παρέχει την διεπαφή για την οθόνη και gMode κρατά την τρέχουσα ανάλυση και το βάθος χρώματος . X , Y , W , H και θα κρατήσει το Χ και Υ συντεταγμένες στην οθόνη για να επιστήσει την κίνηση , καθώς και το πλάτος και το ύψος του . Χρώμα θα κρατήσει το τρέχον χρώμα ( σε αυτή την περίπτωση , κόκκινο) .
Η 4
Επικολλήστε τον παρακάτω κώδικα για να δημιουργήσετε τον κύριο βρόχο , το οποίο θα σχεδιάσετε μια έλλειψη , μετακινήστε το λίγο , και να καθαρίσει την οθόνη για να Ισοπαλία και πάλι . Όταν γίνεται κατ 'επανάληψη , θα παράγει μια κίνηση της μπάλας διακινούνται σε ολόκληρη την οθόνη . Θα ελέγξει επίσης για τον χρήστη να εγκαταλείψει πατώντας το πλήκτρο " Q "
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα