ροής είναι ένα ιδανικό παράδειγμα UDP σε δράση . Το ανθρώπινο μάτι είναι ικανό εγγραφή περίπου 30 καρέ ανά δευτερόλεπτο . Αυτό σημαίνει ότι οι μεμονωμένες εικόνες κινούνται πολύ γρήγορα , και ήσσονος σημασίας σφάλματα αυτά δεν είναι πιθανόν να γίνονται αντιληπτές . UDP απλά θα ξεκινήσει η αποστολή των πληροφοριών και να επιτρέψει το βίντεό σας για να αρχίσετε να παίζετε . Εάν το πρωτόκολλο TCP χρησιμοποιήθηκαν , πολύτιμο εύρος ζώνης θα είναι δεμένο αναμετάδοση πακέτων που δεν έρχονται τέλεια , και από τη στιγμή που φτάσαμε, θα είναι ξεπερασμένες .
Εικόνων Παιχνίδια
Η
Τα παιχνίδια είναι σε πραγματικό χρόνο εφαρμογές που απαιτούν πληροφορίες που πρέπει να διαβιβάζονται με εξαιρετική ευαισθησία σε καιρό. Σε ένα περιβάλλον πολλαπλών παικτών μέσω δικτύου , στοιχεία όπως παίκτης κίνηση και το όπλο φωτιά πρέπει να λαμβάνεται υπόψη. Έγκυρες πληροφορίες θα συχνά να διορθωθεί με μηνύματα στο μέλλον , και αναμετάδοσης θα ήταν ανόητο για τα περισσότερα κομμάτια των πληροφοριών , καθώς τα δεδομένα γρήγορα ακυρώνεται . Εκτός από αυτό , το εύρος ζώνης είναι απαραίτητη σε ένα multi-player παιχνίδι , επειδή η επιβράδυνση μπορεί εύκολα να οδηγήσει σε έναν παίκτη που υστερούν , καθιστώντας το παιχνίδι είναι πολύ δύσκολο να παίξει .
Η Domain Name Server ερωτήματα αναζητήσεις
Η
Domain Name Server ( DNS ) χρησιμοποιούν μια απλή αίτηση που ακολουθείται από μια απλή απάντηση . Οι διακομιστές DNS ερωτηθεί όταν ένας υπολογιστής προσπαθεί να ανακτήσει ένα κομμάτι των ζητούμενων πληροφοριών , καθώς και η διαδικασία έχει διακοπεί προσωρινά μέχρι να ολοκληρωθεί το ερώτημα DNS . Η πολυπλοκότητα του TCP σημαίνει ότι το αίτημα θα ήταν πιθανό να εξυπηρετούνται πιο αργά , με αποτέλεσμα αρνητικές επιδόσεις . Εάν ένα ερώτημα DNS δεν απάντησε σε αρκετά γρήγορα , ένα άλλο μπορεί απλά να σταλούν , καθώς μεγάλος αριθμός διέταξε πακέτων δεν πρέπει να διαβιβάζονται .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα