προγραμματιστές χρησιμοποιούν συγκεκριμένα σύμβολα για να απεικονίσουν τις διαδικασίες του προγράμματος και να γράψουν σύντομες περιγραφές εντός του συμβόλου . Ovals σηματοδοτούν αρχή και το τέλος του προγράμματος , και ορθογώνια ορίσει συγκεκριμένες λειτουργίες του προγράμματος, όπως υπολογισμούς απόδοσης . Τα διαμάντια χρησιμοποιούνται για να υποδείξουν τα σημεία την απόφαση με την οποία το πρόγραμμα εκτελεί επόμενη δράση της με βάση τα κριτήρια απόφασης και τα βέλη δείχνουν ακολουθία του προγράμματος των εργασιών .
Εικόνων Απεικονίζοντας Ροής Προγράμματος
Η
Διαγράμματα θα πρέπει να απεικονίζουν τη λογική ροή του προγράμματος από πάνω προς τα κάτω . Μόνο ένα βέλος , ή γραμμή ροής , ρέει μέσα και έξω από ένα σύμβολο λειτουργίας του προγράμματος , εκτός από τα σύμβολα απόφαση , τα οποία έχουν γραμμές ροής από κάθε πιθανό αποτέλεσμα απόφασης . Οι βρόχοι που υποδεικνύεται από ένα βέλος που ρέει πίσω μέχρι το διάγραμμα σε προηγούμενη διαδικασία .
Η subprocesses
Η
subprocesses είναι χρήσιμα για την παροχή μια επισκόπηση ενός σύνθετου προγράμματος και απεικονίζονται με ένα τροποποιημένο παραλληλόγραμμο . Ένας κύριος διάγραμμα απεικονίζει τις subprocesses στο πλαίσιο του προγράμματος και ο προγραμματιστής δίνει σε κάθε υποεπεξεργασία δική διάγραμμα ροής του .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα