Διαβάστε την τεκμηρίωση και να μάθουν τις βασικές εντολές που παρέχονται σε Unix σύστημα σας κατάλληλες για τη βιβλιοθήκη κατάρες . Ο «άνθρωπος» (manual) σελίδες του Unix είναι συχνά ένα καλό σημείο εκκίνησης . Για να προγραμματίσετε απλά γραφικά που χρησιμοποιούν scripts κέλυφος, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε τη βιβλιοθήκη κατάρες που παρέχονται από προεπιλογή στις περισσότερες εγκαταστάσεις Unix . 2
Προσδιορίστε τον τύπο του τερματικού , ώστε η οθόνη μπορεί να εμφανίσει τις σωστές γραφικά .
Καθιέρωση τον τύπο τερματικού για το σενάριο . Για να εμφανίσετε τα γραφικά που χρησιμοποιούν τη βιβλιοθήκη κατάρες και τις βάσεις δεδομένων terminfo /termcap των γραφικών δυνατοτήτων , θα πρέπει να προσδιορίσει τον τύπο τερματικού , όπως " vt100 " . Ο τύπος τερματικού είναι συχνά ζητείται από Unix εντολές που έχουν πρόσβαση στη βάση δεδομένων των δυνατοτήτων .
Εικόνων 3 Σχεδιασμός η οθόνη σε χαρτί , αν είναι δυνατόν , πριν από την κωδικοποίηση κάθε γραφικά .
Προγραμματίστε τα γραφικά για την εφαρμογή σας . Πριν από κάθε προγραμματισμός μπορεί να λάβει χώρα , θα πρέπει να σχεδιάσουν πώς η οθόνη θα φανεί και οι κατάλληλοι κωδικοί τερματικό εξόδου για την επίτευξη του έργου .
Η 4
Γράψτε την εφαρμογή σε γραφικά εξόδου και κείμενο, χρησιμοποιώντας εντολές διαθέσιμο Unix . Ένα παράδειγμα για την έξοδο των γραφικών είναι η « TPUT " εντολή , η οποία διατίθεται ως μέρος της πρότυπης βιβλιοθήκης σε όλα σχεδόν τα συστήματα Unix . Για παράδειγμα, στο σενάριο σας , θα μπορούσατε να γράψετε " TPUT smro , " και αυτό θα τολμηρό οποιοδήποτε κείμενο που εμφανίζεται στη συνέχεια με τη χρήση του " echo" εντολή .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα