Open Virtual Pascal 2
Επικολλήστε τον ακόλουθο βασικό σκελετό Pascal : .
HelloWorld πρόγραμμα
var
αρχίσει
τέλος .
Κάθε Virtual Pascal πρόγραμμα ακολουθεί αυτή τη βασική δομή . Το πρόγραμμα ονομάζεται , όλες οι μεταβλητές που δηλώνονται στην ενότητα "var " και το ίδιο το πρόγραμμα είναι γραμμένο ανάμεσα στο « begin" και "τέλος ". γραμμές. Η "var " μπορεί να φανεί το πιο εξοικειωμένοι με τους προγραμματιστές που χρησιμοποιούνται σε γλώσσες όπως η Java ή Ruby . Σε αντίθεση με αυτές τις γλώσσες , νέες μεταβλητές στο Virtual Pascal δεν μπορεί ποτέ να δημιουργηθεί σχετικά με τη μύγα μέσα στο ίδιο το πρόγραμμα . Θα πρέπει να ορίζεται στο τμήμα var πρώτη
εικόνων 3
Συμπληρώστε τις μεταβλητές σας μετά το "var " εντολή :
όνομα : . String ?
Αυτό δημιουργεί μια μεταβλητή με το όνομα « όνομα » και εκχωρεί τα δεδομένα τύπου " String ". Αυτό θα της επιτρέψει να κρατήσει Αγγλικά γράμματα , αριθμούς και σημεία στίξης . Άλλες πιθανές δεδομένων τύποι είναι " int ", για τους αριθμούς που δεν έχουν δεκαδικά ψηφία , και " float ", για τους αριθμούς που κάνουν . Μπορείτε να ονομάσετε τις μεταβλητές οτιδήποτε σας αρέσει . Σε μεγαλύτερα προγράμματα Pascal , πολύ σύντομα ονόματα επιλέχθηκαν για να εξοικονομήσετε χώρο . Σε σύγχρονους υπολογιστές , η διαφορά είναι αμελητέα , έτσι ώστε να επιλέξετε τα ονόματα που είναι αρκετά μικρή για να είναι εύκολο να πληκτρολογήσει , αλλά αρκετά περιγραφικά ώστε να καταστήσει το πρόγραμμα εύκολο να καταλάβει αργότερα .
Η 4
Συμπληρώστε το πρόγραμμά σας με την επικόλληση της " . end" μετά από μεταξύ " begin" και :
Write ( " Ποιο είναι το όνομά σου" ) ?
Readln (όνομα ) ?
writeln ( «Είναι πολύ ωραίο να σας γνωρίσουμε , " το όνομα ) ?
Αυτό εκτυπώνει ένα μήνυμα στον χρήστη που ζητά για το όνομά του . Κατόπιν διαβάζει το όνομά του από το πληκτρολόγιο καθώς ο χρήστης πληκτρολογεί αυτό και , όταν ο χρήστης πατήσει "Return ", τυπώνει ένα σύντομο χαιρετισμό με το όνομα του χρήστη προστίθεται στο τέλος . Μια σημαντική πτυχή του αυτό το απλό πρόγραμμα είναι η διαφορά μεταξύ "Write " και " Writeln . " Γράψτε εκτυπώσεις μηνύματα στην οθόνη , χωρίς μια νέα γραμμή στο τέλος . Αυτό είναι το ισοδύναμο της πληκτρολογώντας μια παράγραφο σε έναν επεξεργαστή κειμένου , αλλά δεν πατήσετε το πλήκτρο "Return" όταν τελειώσετε. Ο δρομέας παραμένει στην ίδια γραμμή . Writeln μετακινεί τον κέρσορα στην επόμενη γραμμή αφού ολοκληρωθεί η εκτύπωση .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα