Open Game Maker και να δημιουργήσετε ένα νέο έργο . Αν αυτή είναι η πρώτη φορά που εκτελείτε Game Maker , θα σας ζητηθεί σχετικά με το εάν προτιμάτε να χρησιμοποιήσετε Απλή ή σύνθετη λειτουργία . Επιλέξτε "Simple ". Θα πρέπει να ληφθούν για το Game Maker κεντρική σελίδα . Όλα Game Maker παιχνίδια αποτελούνται από τουλάχιστον τρία πράγματα : . Τα ξωτικά ( ή γραφικά ) για τα αντικείμενα σας παιχνίδι , τα αντικείμενα του παιχνιδιού που συνδέουν τα ξωτικά στον προγραμματισμό τους , καθώς και ένα δωμάτιο ( ή επίπεδο ) 2
Κάντε ξωτικά σας πρώτα . Κάντε δεξί κλικ στο " Παιδάκια " και επιλέξτε "Δημιουργία Sprite . " Κάντε κλικ στο κουμπί " Επεξεργασία Sprite " και " Image 0 . " Θα σας δοθεί ένα Paint- όπως τη διεπαφή της Microsoft με ένα μικρό πράσινο εικόνα . Επιλέξτε μια απόχρωση του κόκκινου από την παλέτα στα δεξιά και χρησιμοποιήστε το ποντίκι για να σχεδιάσετε μια απλή σταυρόνημα : . Ένας κύκλος με ένα σταυρό στη μέση
Κάντε κλικ στο πράσινο σημάδι ελέγχου για να σώσει , πρώτη φορά την εικόνα , τότε και πάλι για να σώσει την πλήρη sprite . Στο πεδίο "Όνομα " εντολών , το όνομα αυτό το ξωτικό " Crosshair ". Επαναλάβετε ολόκληρη αυτό το βήμα , αλλά αυτή τη φορά να σχεδιάσετε μια απλή μικρή άνθρωπος στον επεξεργαστή χρωμάτων και ονομάστε τον " εχθρό ". Μην ανησυχείτε αν τα γραφικά δεν είναι φανταχτερό ή πολύ όμορφος? Κάνουμε αυτό για να μάθουν την ανάπτυξη παιχνιδιών , όχι τέχνη . Μπορείτε να πάτε πίσω και να κάνει τις εικόνες αρκετά αργότερα .
Εικόνων 3
Κάντε σταυρόνημα αντικείμενο δίπλα σας . Κάντε δεξί κλικ στο " αντικείμενα " και επιλέξτε "Δημιουργία αντικειμένου . " Το όνομα είναι " σταυρόνημα » και , στο πλαίσιο sprite , επιλέξτε " σταυρόνημα " ως ξωτικό .
Θα χρειαστεί να συνδέσετε κάποιο απλό προγραμματισμό σε αυτό , και να το κάνεις αυτό με την προσθήκη εκδηλώσεων . Θέλουμε το σταυρόνημα να ακολουθήσει το ποντίκι , οπότε κάντε κλικ στο " Προσθήκη γεγονότος " και "Βήμα ". Αυτό λέει Game Maker για να τρέξει ένα script κάθε καρέ του παιχνιδιού . Τώρα , στο πλαίσιο των δράσεων , επιλέξτε " Μετάβαση σε μια δεδομένη θέση . " Ρυθμίστε το "x " τιμή " mouse_x - 16 " . Ορίστε την τιμή y για να . " Mouse_y - 16 "
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα