Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Υπολογιστών Γλώσσες

Πώς να κάνω μια Escape Game Flash

Flash παιχνίδια περιπέτειας έρχονται σε πολλά είδη , συμπεριλαμβανομένης της διαφυγής δωμάτιο . Αυτά τα παιχνίδια περιλαμβάνουν ένας χαρακτήρας είναι που αναζητούν μέσα από ένα δωμάτιο για κρυμμένα αντικείμενα και την ολοκλήρωση ενός παζλ για να ξεφύγουν από την αίθουσα . Ένα παιχνίδι διαφυγής δωμάτιο Flash μπορεί να έχει πολλά επίπεδα ή ένα μόνο επίπεδο . Πριν επιχειρήσετε να δημιουργήσετε ένα επίπεδο σε ένα παιχνίδι διαφυγής δωμάτιο , σχεδιάζουν την εμφάνιση του επιπέδου . Αν κάνετε ένα παιχνίδι με πολλά επίπεδα , βεβαιωθείτε ότι κάθε επίπεδο είναι διαφορετική. Οδηγίες
Η

1 Κάντε κλικ στο μενού "Αρχείο" στο Adobe Flash και μεταβείτε στο " Νέο έγγραφο Flash ». Κάντε κλικ σε αυτή τη γραμμή . 2

Μετακινήστε το ποντίκι σας στη γραμμή του χρόνου . Δημιουργία πέντε στρώματα , κάνοντας δεξί κλικ στη γραμμή χρόνου και επιλέγοντας " Create New Layer ". Ονομάστε το στρώμα " Layer Script . " Bottom Ονομάστε το στρώμα πάνω από αυτό " κρυμμένα αντικείμενα . " Ονομάστε το στρώμα πάνω από το " Ιστορικό ". Ονομάστε το στρώμα πάνω από αυτό " κινητά αντικείμενα . " Ονομάστε το ανώτερο στρώμα " Πόρτα ".
Εικόνων 3

Σχεδιάστε το φόντο . Κάντε κλικ πάνω στο στρώμα Background στη γραμμή του χρόνου . Κάντε κλικ στο επιθυμητό εργαλείο ισοπαλία και σχεδιάστε το περίγραμμα των αντικειμένων παρασκήνιο, όπως χαλιά , φωτιστικά , κρεβάτια και τραπέζια . Σχεδιάστε ένα μικρό λευκό ορθογώνιο για να δημιουργηθεί χώρος για την " Απογραφή Player . " Κάντε κλικ στο κουμπί " Κλείδωμα " στη γραμμή χρόνου για να κλειδώσετε το στρώμα . Αυτό θα αποτρέψει τυχόν τυχαίες αλλαγές στο στρώμα .
Η 4

Σχεδιάστε την πόρτα . Κάντε κλικ στο μενού " Πόρτα " στη γραμμή του χρόνου . Χρησιμοποιήστε τα εργαλεία σχεδίασης για να επιστήσει την πόρτα του δωματίου . Σχεδιάστε την πόρτα στη δεξιά πλευρά του δωματίου . Κάντε κλικ στο εικονίδιο κλειδώματος στη γραμμή χρόνου για να κλειδώσετε το στρώμα .
5

Γυρίστε την πόρτα σε ένα σύμβολο . Πατήστε το πλήκτρο " F8" στο πληκτρολόγιό σας και εισάγετε " door_btn " στο πεδίο κειμένου της ποπ έξω από το παράθυρο . Κάντε κλικ στο " κουμπί" ως τον τύπο . Πατήστε το πλήκτρο " OK".
Η 6

Δημιουργήστε κινητά αντικείμενα . Επιλέξτε το μενού "Κινητά Αντικείμενα" στη γραμμή του χρόνου . Σχεδιάστε όλα τα αντικείμενα . Βεβαιωθείτε ότι κανένας από το άγγιγμα αντικειμένων .
Η 7

Μετατρέψτε τα κινητά αντικείμενα σε σύμβολα . Κλικ σε ένα από τα αντικείμενα . Πατήστε το πλήκτρο " F8" και το όνομα του αντικειμένου με ένα όνομα που τελειώνει σε " _mc . " Πατήστε το " Movie Clip ", όπως τον τύπο και πατήστε " OK". Επαναλάβετε αυτή τη διαδικασία για όλα τα εικονίδια .
8

Δημιουργήστε τα κρυμμένα αντικείμενα . Κάντε κλικ στο « κρυμμένα αντικείμενα " στρώμα στη γραμμή του χρόνου . Σύρετε το "Hidden Objects " στρώμα δίπλα στο "Κινητά Αντικείμενα " στρώμα . Σχεδιάστε τα αντικείμενα χρησιμοποιώντας τα εργαλεία σχεδίασης . Κάντε δεξί κλικ στο αντικείμενο και μεταβείτε στο "Hidden ".
Η 9

Γυρίστε τα αντικείμενα σε σύμβολα . Πατήστε το πλήκτρο " F8" και κάντε κλικ σε ένα αντικείμενο . Μετονομασία του αντικειμένου και επιλέξτε " Clip Movie ", όπως τον τύπο .
Η 10

Προσθέστε τα αντικείμενα στην απογραφή . Κάντε δεξί κλικ στο αντικείμενο και μεταβείτε στο " Αντιγραφή". Κάντε δεξί κλικ στο λευκό πλαίσιο και μεταβείτε στην επικόλληση . Αλλάξτε το μέγεθος του αντικειμένου κάνοντας κλικ στη γωνία και σύροντας τη γωνία προς τα μέσα .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα