1 Δημιουργήστε ένα νέο πλέγμα και να το θέσει ισούται με το μεταβλητό A, πληκτρολογώντας " A = μέθοδος , " όπου είναι η μέθοδος δημιουργίας της μήτρας . MATLAB περιλαμβάνει πολλές διαφορετικές μέθοδοι για τη δημιουργία μήτρας. Η « pascal (χ ) " μέθοδος θα δημιουργήσει ένα χ -by -x συμμετρική μήτρα χρησιμοποιώντας την αλληλουχία Pascal . Η «μαγική (χ ) " μέθοδος θα δημιουργήσει ένα χ -by- χ μη συμμετρική μήτρα των τυχαίων αριθμών . Η " fix ( 10 * rand ( x , y ) ) " μέθοδος θα δημιουργήσει ένα x - από - y μήτρα τυχαίων ακέραιων αριθμών . " [x ? y ? ... ] " θα δημιουργήσει μια μήτρα μίας στήλης χρησιμοποιώντας τις τιμές του συνόλου των παρενθέσεων . « [ ... xy n] " θα δημιουργήσει ένα πίνακας-γραμμή χρησιμοποιώντας το σύνολο των τιμών μεταξύ των παρενθέσεων . 2
Δημιουργήστε μια δεύτερη μήτρα και να εκχωρήσετε σε μια μεταβλητή Β. Η μήτρα μπορεί να επίσης να είναι μια βαθμωτή τιμή , ή 1 - προς- 1 μήτρα , θεωρώντας ότι αυτό ισούται με απλά ένας αριθμός ? . δηλαδή , "Β = 3 "
εικόνων 3
Καθορίστε τη σειρά του πολλαπλασιασμού. Επειδή ο πολλαπλασιασμός των πινάκων δεν είναι αντιμεταθετική , Α * Β δεν θα ίση Β * Α.
Η 4
Ελέγξτε ότι ο αριθμός των στηλών του πρώτου πίνακα ισούται με τον αριθμό των γραμμών στη δεύτερη στήλη . Ένα λάθος θα προκύψει, εάν οι μήτρες αυτές δεν ακολουθούν αυτόν τον κανόνα . Αγνοήστε αυτόν τον κανόνα , αν μια από τις μήτρες είναι βαθμωτό μέγεθος. Το προϊόν του πολλαπλασιασμού θα έχει τον ίδιο αριθμό σειρών , όπως η πρώτη μήτρα και τον ίδιο αριθμό στηλών ως δεύτερη μήτρα .
Η 5
Type " Χ = Α * Β" για να πολλαπλασιάσει τις μήτρες και ορίστε την τιμή ίση με την μεταβλητή X. Αντίστροφη τις μεταβλητές της μήτρας , όπως είναι απαραίτητο .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα