1 Ανοίξτε το πλαίσιο XNA και το φορτίο του έργου παιχνιδιών των Windows σας . 2
Ανοίξτε το αρχείο " Game1.cs " .
Εικόνων 3
κρίνει " ορθογώνιο " και " Texture2D " αντικείμενα στην κορυφή του αρχείου " Game1.cs " , αμέσως μετά τα " γραφικά GraphicsDeviceManager ? SpriteBatch spriteBatch ? " γραμμές . Για παράδειγμα , " ορθογώνιο my_textbox ? Texture2D MyColor ? "
Η 4
Ορισμός αρχικό πλάτος κειμένου σας , το ύψος και τη θέση στο " Προετοιμασία ( ) » μέθοδο. . Για παράδειγμα , " my_textbox = νέο ορθογώνιο ( 20 , 20 , 100 , 100 ) ? " Κάνει ένα πλαίσιο κειμένου με μέγεθος 100 από 100 και τοποθετείται στις συντεταγμένες ( 20,20 )
5
. Τοποθετήστε μια ανάγλυφη εικόνα για το έργο σας με τη μετάβαση σε Visual C # , ανοίγοντας την Εξερεύνηση των λύσεων , κάντε δεξιό κλικ " Περιεχόμενο" και κάνοντας κλικ στην επιλογή " Προσθήκη - > υπάρχοντος στοιχείου " . Επιλέξτε το αρχείο εικόνας .
Η
6 Τοποθετήστε το φόντο υφή για το πλαίσιο κειμένου με τη λειτουργία " Content.Load " στο " LoadContent ( ) » μέθοδο. Για παράδειγμα , " MyColor = Content.Load Σχεδιάστε το πλαίσιο κειμένου με τη χρήση του αντικειμένου spriteBatch του " Begin " , " Draw " και " Τέλος" λειτουργίες . στο "Ισοπαλία ( ) " μέθοδο , πριν " base.Draw ( GAMETIME ) ? " και μετά το " TODO " . Για παράδειγμα, " spriteBatch.Begin ()? SpriteBatch.Draw ( MyColor , my_textbox , Color.Black )? SpriteBatch.End ()? " . Κειμένου σας θα πρέπει τώρα να εμφανίζει αυτόματα τη στιγμή που θα τρέξει το πρόγραμμά σας . Αποθήκευση έργου παιχνιδιών των Windows σας .
Η 7
8
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα