Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Υπολογιστών Γλώσσες

Τι είναι ένα γεγονός Handler

; Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι για να γράψει τα προγράμματα ηλεκτρονικών υπολογιστών . Ένας τρόπος είναι να αναπτύξει έναν κώδικα που τρέχει μέχρι το πρόγραμμα να έχει καταγγελθεί από τον χρήστη ή το πρόγραμμα ολοκληρώνεται . Ένας άλλος τρόπος για να δημιουργήσετε τα προγράμματα είναι να γράψετε κώδικα που εκτελεί με βάση το τι συμβαίνει, ενώ το πρόγραμμα εκτελείται . Αυτή η μέθοδος ονομάζεται προγραμματισμού event-driven και χειρισμού συμβάντων είναι η καρδιά αυτών των προγραμμάτων . Event- Driven Προγραμματισμός
Η

Στον προγραμματισμό event-driven , το πρόγραμμα δεν είναι μόνο να εκτελέσει από την αρχή μέχρι το τέλος, αλλά μάλλον ανταποκρίνεται σε συγκεκριμένα γεγονότα που συμβαίνουν κατά τη διάρκεια της εκτέλεσης του προγράμματος . Αυτό σημαίνει ότι ολόκληρα τμήματα του κώδικα δεν μπορεί ποτέ να εκτελεστεί , ενώ το πρόγραμμα εκτελείται εάν τα απαραίτητα γεγονότα δεν συμβαίνουν . Παρομοίως , κάποιος κώδικας μπορεί να εκτελεστεί κατ 'επανάληψη , εάν τα γεγονότα συμβαίνουν περισσότερες από μία φορές .
Εικόνων Εκδηλώσεις
Η

Στον προγραμματισμό event-driven , ένα γεγονός είναι κάτι που συμβαίνει και είναι αισθητή από το πρόγραμμα . Προγραμματισμού Event- driven είναι κοινή σε γραφική διεπαφή χρήστη ή GUI , περιβάλλοντα . Κοινές εκδηλώσεις περιλαμβάνουν όταν το ποντίκι κλικ ή όταν κινείται το ποντίκι πάνω από ένα αντικείμενο . Ωστόσο , τα γεγονότα δεν πρέπει να είναι το αποτέλεσμα της εισόδου του χρήστη . Ένα συμβάν μπορεί να συμβεί μετά από ένα ορισμένο χρονικό διάστημα ή αν συμβεί κάτι στο μηχάνημα , όπως ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που λαμβάνονται ή μια νέα συσκευή υλικού επισυνάπτεται .

Η χειρισμού συμβάντων

ένα πρόγραμμα χειρισμού συμβάντων είναι ένα υποσύνολο ενός προγράμματος υπολογιστή που εκτελείται όταν ένα συγκεκριμένο γεγονός ενεργοποιείται . Για παράδειγμα , εάν ο χρήστης κάνει κλικ με το ποντίκι σε ένα κουμπί στην οθόνη , τον κωδικό που αντιστοιχεί στο ότι το κουμπί που πατήσατε τρέχει . Ο κώδικας εκτελείται μόνο όταν το κουμπί πατηθεί. Εάν ο χρήστης κάνει ξανά το κουμπί , ο κώδικας θα τρέξει ξανά .
Εικόνων Εκδήλωση χειριστές Προγραμματισμός
Η

Ένα πρόγραμμα χειρισμού συμβάντων μπορεί να κατασκευαστεί ως υπορουτίνα , η λειτουργία ή αντικείμενο , ανάλογα με η γλώσσα . Για να επεξεργαστούμε την εκδήλωση , το πρόγραμμα χειρισμού συμβάντων πρέπει να λαμβάνουν πληροφορίες σχετικά με το συμβάν . Αυτά τα δεδομένα διοχετεύεται στο χειρισμού συμβάντων , η οποία στη συνέχεια εκτελεί τον απαραίτητο κώδικα με βάση το γεγονός δημιουργούνται. Για παράδειγμα , εάν ο χρήστης κάνει κλικ σε ένα κουμπί , το πρόγραμμα χειρισμού συμβάντων θα μπορούσε να λάβει τα στοιχεία σχετικά με το τι κουμπί πατηθεί και να χρησιμοποιήσετε αυτή την παράμετρο για να τρέξει κώδικα του προγράμματος.
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα