1 Ανοίξτε το Visual Studio 2010 , κάνοντας κλικ στο εικονίδιο του προγράμματος του . Όταν φορτώνει , επιλέξτε " File /New /Project" και κάντε κλικ στο " Visual C # /Εφαρμογή κονσόλας . " Ένα νέο έργο εφαρμογής κονσόλας δημιουργείται και ένα αρχείο πηγαίου κώδικα εμφανίζεται στο κύριο παράθυρο του επεξεργαστή . Το αρχείο πηγαίου κώδικα περιέχει έναν ορισμό της κατηγορίας. 2
Εντοπίστε τη γραμμή του κειμένου που αναφέρει " Πρόγραμμα τάξη . " Αυτό είναι όπου το πρόγραμμά σας αρχίζει . Μπορείτε να τοποθετήσετε τις μεθόδους οπουδήποτε μέσα στις αγκύλες μετά το κείμενο " Πρόγραμμα τάξη».
Εικόνων 3
Δημιουργήστε ένα string ότι όλες οι μέθοδοι μπορούν να έχουν πρόσβαση και να τροποποιήσετε τοποθετώντας το ακόλουθο κείμενο αμέσως μετά την πρώτη σγουρά βραχίονα εξής " Πρόγραμμα τάξη».
στατική σειρά x ? " . Πρόγραμμα class "
Η 4
Δημιουργήστε μια " Δημιουργία " της λειτουργίας των δεδομένων , γράφοντας τα εξής μεταξύ των αγκυλών του Αυτή η λειτουργία δημιουργεί μια νέα σειρά και εκχωρεί μια προεπιλεγμένη τιμή
στατική άκυρη δημιουργήσει ( )
. { X = " Κείμενο " ? }
5
Χρησιμοποιήστε σας λειτουργίες κάνοντας κλήσεις σε αυτούς η κύρια μέθοδος . Η κύρια μέθοδος είναι όπου το πρόγραμμά σας ξεκινά την εκτέλεση . Τοποθετήστε τον ακόλουθο κώδικα μέσα στις αγκύλες του την κύρια μέθοδο για να καλέσετε τη λειτουργία " δημιουργία " και να εκτυπώσετε την τιμή που προκύπτει από
δημιουργήσει ( ) " χ ". ?
System.Console.WriteLine ( x ) ?
Η 6
Ενεργοποιήστε τη λειτουργία "Ενημέρωση" και να ορίσετε κάποιο κείμενο . Εκτυπώστε τη νέα τιμή του « x » για να αποδείξει ότι η αξία έχει πραγματικά ενημερωθεί . Γράψτε τα εξής κάτω από τις δύο προηγούμενες γραμμές κώδικα :
ενημέρωση ( "New κείμενο! " ) ?
System.Console.WriteLine ( x ) ?
Η 7
Πιέστε το πλήκτρο "Play" πράσινο για να εκτελέσει το πρόγραμμα . Η έξοδος του προγράμματος μοιάζει με αυτό :
Κείμενο
Νέα Κείμενο
Η
εικόνων !
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα