Flowcharting είναι μια τυπική μέθοδος που εκπροσωπούν αλγορίθμων που αναπτύχθηκαν στις αρχές της δεκαετίας του '60 και είναι μερικές φορές χρησιμοποιείται ακόμα - ειδικά στην αρχή του έργου όταν η διοίκηση έχει εξηγήσει με τον προγραμματιστή ό, τι ήθελε . Διαγράμματα ροής είναι εικονογραφική representions της διαδικασίας που αποτελείται σειρά αα των μπλοκ, καθένα από τα οποία αντιπροσωπεύει ενιαίας βήματα στη διαδικασία . Ανιχνεύοντας μια διαδρομή μέσα από το διάγραμμα ροής αποτελεί ένα τρόπο μέσα από τον αλγόριθμο .
Εικόνων Ψευδοκώδικας
Η
Ψευδοκώδικας είναι απλά ένας κώδικας που μοιάζει με περιγραφή του αλγορίθμου που θα χρησιμοποιείτε . Πρόκειται για μια ανεπίσημη μέθοδος που επιτρέπει στον προγραμματιστή να αναπτύξει τη βασική δομή του προγράμματος , χωρίς να ανησυχείτε για τις λεπτομέρειες που επιβραδύνουν τη δημιουργική ροή των ιδεών . Το πρόγραμμα ψευδοκώδικα συνήθως γράψει αρκετές φορές , με την αύξηση της σαφήνειας και της λεπτομέρειας κάθε φορά . Εμφανή τμήματα μπορούν να παραλειφθούν μόνο με μια φράση . . Κάποια έκδοση του ψευδοκώδικα χρησιμοποιείται από σχεδόν όλους τους προγραμματιστές , ακόμη κι αν χρησιμοποιούν άλλες τεχνικές για την ανάπτυξη αλγορίθμου
Η Αντικείμενα
Η
Object Oriented Programming - γνωστός και ως OOP - αναπτύχθηκαν μετά flowcharting και ψευδοκώδικα , αλλά έχει γίνει ένα θέμα της πίστης σε ορισμένους κύκλους ότι αυτή είναι η μόνη προσέγγιση για την ανάπτυξη του προγράμματος. Η βασική ιδέα είναι ότι το πιο αποτελεσματικό μοντέλο για ένα πρόγραμμα υπολογιστή είναι μια συλλογή από «αντικείμενα» που αλληλεπιδρούν μεταξύ τους μέσω " μηνυμάτων ". Το ανεπίσημο στάδιο αλγόριθμος είναι στην εφεύρεση των αντικειμένων και το στάδιο της επίσημης διαδικασίας συνίσταται στο σχεδιασμό των πραγματικών αντικειμένων - συνδυασμοί των δομών δεδομένων και τον κώδικα που χειρίζεται τα δεδομένα που χρησιμοποιεί τις δομές δεδομένων . OOP διαρκεί μια στιγμή για να πάρει το κολλάει μακριά , αλλά μπορείτε να δείτε τη σημασία του , αν κοιτάξει κανείς το πόσο συχνά εμφανίζεται στις διαφημίσεις που προσφέρουν θέσεις εργασίας προγραμματισμού .
Εικόνων Πρόγραμμα Ανάπτυξης
Η
υπάρχει ένα κλισέ στον κόσμο του προγραμματισμού : Όσο πιο σύντομα ξεκινήσετε την κωδικοποίηση , τόσο περισσότερος χρόνος χρειάζεται . Αυτό το οξύμωρο είναι μια προειδοποίηση ενάντια στον πειρασμό να αρχίσετε να γράφετε κώδικα , χωρίς σχεδιασμό και την ανάπτυξη αλγορίθμου . Αυτό είναι δυνατό για μικρά προγράμματα , αλλά για τα μεγαλύτερα προγράμματα , ο σχεδιασμός είναι απολύτως απαραίτητο . Η τυπική διαδρομή για την επιτυχή ανάπτυξη του προγράμματος ξεκινά με μια διερευνητική φάση μέσω άτυπων μεθόδων αλγορίθμου . Αυτό ακολουθείται από μια ανάπτυξη ενός μοντέλου που χαρακτηρίζεται από μια πιο επίσημη μέθοδο αλγόριθμος . Το επόμενο - και πιο εύκολο - το στάδιο είναι η μετατροπή της επίσημης μοντέλου σε κώδικα . Το τελικό στάδιο στην ανάπτυξη του προγράμματος είναι το στάδιο των δοκιμών .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα