Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Υπολογιστών Γλώσσες

Πώς να Βάλτε τιμές σε Μαθήματα σε μια Fretta gamemode

Παίζοντας video games είναι ένα πράγμα , αλλά κάνοντας τον εαυτό τους είναι ένα διαφορετικό είδος πρόκλησης . Creative gamers που θέλουν να μετατρέψουν τις ιδέες τους ( εικονική ) πραγματικότητα μπορεί να μάθει γλώσσες προγραμματισμού για να δημιουργήσουν το δικό τους παιχνίδια . " Gamemodes " δημιουργήθηκε το Fretta χρησιμοποιούν το scripting γλώσσα Lua . Ταξικές δομές είναι ένα βασικό συστατικό της Fretta προγραμματισμού και μπορεί να προσαρμοστεί σύμφωνα με το όραμά σας . Μαθήματα ρυθμίζουν τα πράγματα όπως η ταχύτητα του χαρακτήρα με τα πόδια , το χαρακτήρα respawning , μετρητές υγείας και άλλα χαρακτηριστικά αναπόσπαστο στο gameplay . Οδηγίες
Η 1

αντιγραφή και επικόλληση του « shared.lua " κώδικα ως το πλαίσιο εκκίνησης για gamemode σας . 2

Επεξεργαστείτε το αρχείο shared.lua σύμφωνα με τις προδιαγραφές της το παιχνίδι σας , όπως το όνομα , συγγραφέας , στρογγυλό μήκους , "παίκτη αυτοκτονίας ", κλπ.
εικόνων 3

Input " TEAM_HUMAN = 1 λειτουργία GM : CreateTeams ( ) " για να δημιουργήσετε ομάδες και στη συνέχεια καθορίστε τα χαρακτηριστικά της πρώτης ομάδας . Επαναλάβετε αυτό το βήμα για άλλες ομάδες .
Η

4 Εισάγετε ένα κωδικό κατηγορίας για να προσθέσετε μια τιμή σε τάξεις . Με βάση τη γραμματική Fretta , αυτό θα διαβάσει " CLASS.Price = X " , όπου το Χ είναι η ορισθείσα τιμή .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα