Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Υπολογιστών Γλώσσες

Πώς Προγραμματιστές Χρήση Class Χαρακτηριστικά & Μέθοδοι Προγραμματισμού Ηλεκτρονικών Υπολογιστών για την επίλυση προβλημάτων

; Όταν προγραμματιστές προσεγγίσει το έργο της ανάπτυξης μιας εφαρμογής υπολογιστών , μπορούν να επιλέξουν να χρησιμοποιήσουν ένα πρότυπο όπως αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού , σε μια γλώσσα όπως η Java . Σε μια Αντικειμενοστρεφής εφαρμογή , προγραμματιστές χωρίζουν την επίλυση προβλημάτων των καθηκόντων μεταξύ μιας ομάδας αντικειμένων , το καθένα με ένα καλά καθορισμένο σύνολο των ευθυνών . Η συμπεριφορά ενός αντικειμένου ορίζεται από τη δήλωση της κατηγορίας του . Μέσα σε αυτή τη δήλωση , προγραμματιστές περιγράφουν τα χαρακτηριστικά και τις μεθόδους κάθε αντικείμενο της κλάσης θα εκθέσουν. Ευθύνες
Η

Object Oriented εφαρμογές περιλαμβάνουν μια ομάδα αντικειμένων που εργάζονται σε συνδυασμό με ένα άλλο για να παραδώσει την απαιτούμενη λειτουργικότητα . Για παράδειγμα , σε μια εφαρμογή για τη διαχείριση των αρχείων των εργαζομένων , μια κατηγορία που ονομάζεται « Υπάλληλος » θα μπορούσε να διαμορφώσει τις λεπτομέρειες ενός μεμονωμένου υπαλλήλου στο πλαίσιο ενός οργανισμού . Η δήλωση της κλάσης υπάλληλου θα προσδιορίζει τα χαρακτηριστικά τάξη ως μεταβλητές και τη συμπεριφορά τάξη ως μέθοδοι . Άλλος κωδικός μέσα από την εφαρμογή , θα είναι τότε σε θέση να δημιουργήσουν και να χρησιμοποιήσουν αντικείμενα της κλάσης Employee , βοηθώντας να παραδώσει μέρος της λειτουργικότητας του προγράμματος .
Η
Πληροφορίες

Class μοντέλο ιδιοτήτων στοιχεία δεδομένων . Δεδομένων είναι μια βασική πτυχή των περισσότερων κατηγοριών σε μια Αντικειμενοστρεφής εφαρμογή . Για παράδειγμα , η κατηγορία των εργαζομένων θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τις μεταβλητές για να αποθηκεύσετε τις λεπτομέρειες ενός μεμονωμένου υπαλλήλου , όπως στο ακόλουθο δείγμα κώδικα Java : String Όνομα = " Μαρία " ? String lastName = " Jones " ?

Αυτά τάξη τα χαρακτηριστικά που αναφέρονται ως παράδειγμα μεταβλητές αν κάθε εμφάνιση της κλάσης έχει το δικό του αντίγραφο από αυτά . Με τη χρήση class χαρακτηριστικά με αυτόν τον τρόπο , οι προγραμματιστές μπορούν να δημιουργήσουν γενικά αντικείμενα που μπορούν να προσαρμοστούν για να ταιριάζουν σε συγκεκριμένα δεδομένα , ενώ παρέχει συνεπή συμπεριφορά , ανεξάρτητα από τις λεπτομέρειες των δεδομένων σε κάθε συγκεκριμένη περίπτωση .

Η σχέδιο ανάπτυξης Συμπύκνωση
Η

Κάθε αίτηση παρουσιάζει μια σειρά από την επίλυση των προβλημάτων . Με Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός , οι προγραμματιστές είναι σε θέση να διαχωρίσει τα καθήκοντα αυτά σε διακριτές μονάδες . Συχνά , οι ομάδες των προγραμματιστών εργάζονται σε εφαρμογές , με επιμέρους προγραμματιστές και μικρότερες ομάδες που εργάζονται σε διαφορετικά τμήματα του κώδικα . Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός εν μέρει σχεδιαστεί για να διευκολύνει την πρακτική αυτή . Ενθυλάκωση είναι ένα από τα πιο χρήσιμα πτυχές του αντικειμενοστρεφούς προγραμματισμού , επειδή επιτρέπει στους προγραμματιστές να επικεντρωθεί σε διαφορετικές πτυχές της εφαρμογής , κάνοντας χρήση άλλων στοιχείων , χωρίς να χρειάζεται να γίνουν κατανοητές οι λεπτομέρειες εφαρμογής τους .
Εικόνων Interfaces
Η

Η βασική αρχή που επιτρέπει Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός στην εργασία είναι ότι κάθε στοιχείο κώδικας έχει μια διεπαφή που είναι σαφώς καθορισμένες. Αυτό σημαίνει ότι κάθε τάξη ορίζεται και τεκμηριώνονται με τρόπο που επιτρέπει στους προγραμματιστές να το χρησιμοποιήσετε χωρίς να χρειάζεται να εμπλακεί στις εσωτερικές λεπτομέρειες . Αυτό είναι που επιτρέπει στους προγραμματιστές να χρησιμοποιούν αντικείμενα κώδικα που έχουν υλοποιηθεί από άλλους προγραμματιστές να λύσουν τα δικά τους προβλήματα . Επιλέγοντας νόημα ονόματα για τα χαρακτηριστικά και τις μεθόδους τάξη βοηθά αυτή τη διαδικασία .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα