1 Ανοίξτε το Visual Studio 2010 , κάνοντας κλικ στο εικονίδιο του προγράμματος του . Όταν φορτώνει , επιλέξτε " File /New /Project" και κάντε κλικ στο " Visual C # /Εφαρμογή κονσόλας . " Το όνομα του έργου, χρησιμοποιώντας ό, τι όνομα θέλετε . Ένα νέο έργο εφαρμογής κονσόλας δημιουργείται και ένα αρχείο πηγαίου κώδικα εμφανίζεται στο κύριο παράθυρο του επεξεργαστή . Το αρχείο πηγαίου κώδικα περιέχει έναν ορισμό κατηγορίας όνομά του από το έργο 2
Τοποθετήστε την ακόλουθη δήλωση στην κορυφή του αρχείου πηγαίου κώδικα για να εισάγετε την κατηγορία MemoryStream : . Χρησιμοποιώντας System.IO ?
με 3
Εντοπίστε τη μέθοδο " Main" στον πηγαίο κώδικα . Υπάρχει μόνο ένας τρόπος για τον ορισμό κατηγορία , γι 'αυτό θα πρέπει να είναι εύκολο να βρεθεί . Αυτή η μέθοδος είναι το σημείο εκκίνησης για το πρόγραμμά σας . Αμέσως μετά τη μέθοδο " Main" είναι ένα μπλοκ κώδικα , που συμβολίζεται από δύο αγκύλες . Τοποθετήστε τον κώδικα από τα ακόλουθα βήματα μέσα σε αυτό το μπλοκ κώδικα
Η 4
Δημιουργήστε ένα νέο πίνακα byte που ονομάζεται " bitmap " γράφοντας την ακόλουθη δήλωση : . Byte [ ] bitmap = νέα byte [ ] { 0 } ?
5
Δημιουργήστε ένα νέο " MemoryStream " αντικείμενο χρησιμοποιώντας το " bitmap " byte array σαν αυτό : ρεύμα MemoryStream = νέα MemoryStream ( bitmap ) ?
Η 6
Compile πρόγραμμά σας πατώντας το πράσινο κουμπί "Play " από τη γραμμή εργαλείων του Visual Studio . Το πρόγραμμα συγκεντρώνει χωρίς σφάλμα , δείχνοντάς σας ότι χρησιμοποιείτε το " MemoryStream » και τη σειρά byte σωστά.
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα