γλώσσες προγραμματισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών μπορεί να εκτελέσει αριθμητικούς υπολογισμούς . Αυτά μπορεί να περιλαμβάνουν τιμές , όπως στο ακόλουθο δείγμα κώδικα JavaScript : ποσό var = 3 +5 ?
Η μεταβλητή ποσό θα πρέπει να περιέχει μια αριθμητική τιμή των 8 . Οι υπολογισμοί μπορεί επίσης να περιλαμβάνει μεταβλητές , όπως στο ακόλουθο παράδειγμα τροποποιήθηκε : var operandOne = 3 ? Var operandTwo = 5 ? Ποσό var = operandOne + operandTwo ?
Ο χειριστής σε αυτές τις αριθμητικές πράξεις είναι το σύμβολο της πρόσθεσης . Εάν ένα σενάριο λείπει το τελεστή αφού ο χειριστής , ο υπολογισμός θα αποτύχει , όπως μπορεί οποιαδήποτε γραμμές κώδικα μετά από αυτό. Το δεύτερο μπλοκ του κώδικα εδώ χρησιμοποιεί επίσης το φορέα ανάθεσης , το οποίο είναι ένα ενιαίο σύμβολο ίσον . Ο εν λόγω φορέας αναθέτει τιμές σε μεταβλητές . Αν ο τελεστή μετά φορέα ανάθεσης λείπει , η μεταβλητή μπορεί να μην αποθηκεύετε τη σωστή τιμή.
Εικόνων Συγκρίσεις
Η
κώδικα προγραμματισμού μπορεί να πραγματοποιήσει συγκρίσεις για τις αξίες και τις μεταβλητές . Το ακόλουθο δείγμα κώδικα Java αποδεικνύει : int numOne = 4 ? Int numTwo = 5 ? Εάν ( numOne > numTwo ) System.out.println ( "Number one είναι μεγαλύτερη ")? Else if ( numOne Αυτός ο κώδικας δημιουργεί δύο ακέραιων μεταβλητών πρωτόγονο είδος , στη συνέχεια, εκτελεί μια λειτουργία σύγκρισης . Το " μεγαλύτερο από" σημάδι είναι ο φορέας στην πρώτη προϋπόθεση , που είναι η " if" , συγκρίνοντας τους δύο αριθμούς και επιστρέφει μια αληθινή αξία , αν το πρώτο είναι μεγαλύτερη από τη δεύτερη . Οι "μικρότερο από" τις λειτουργίες φορέα στον δεύτερο υπό όρους , η οποία είναι η "αλλιώς if" , επιστρέφοντας αληθές εάν ο πρώτος αριθμός είναι μικρότερη από τη δεύτερη . Αν το δεύτερο φορέα σε κάποια από αυτές τις δοκιμές υπό όρους λείπει , ο κώδικας θα αποτύχει να συγκεντρώσει και να τρέξει καθόλου . Για να εντοπίσετε λείπει τελεστή λάθη , είναι απαραίτητο να βρεθούν οι υπεύθυνοι στο χώρο εργασίας μέσα σε ένα τμήμα του κώδικα . Αριθμητικοί τελεστές περιλαμβάνουν εκείνα για πρόσθεση, αφαίρεση , διαίρεση και πολλαπλασιασμό , με επιπλέον επιλογές σε ορισμένες γλώσσες . Ο χειριστής ανάθεσης είναι συνήθως μια ενιαία ίσον , αλλά αν δύο ή τρεις ισούται με συμπτώματα εμφανίζονται μαζί αυτό είναι συνήθως μια υπό όρους δοκιμής , όπως στο ακόλουθο παράδειγμα PHP : if ( $ a == $ b ) Αυτό δοκιμές δύο μεταβλητές για την ισότητα , έτσι ώστε τα διπλά ίσον ενεργεί ως διαχειριστής . Προϋπόθεση φορείς συνδυάζουν ισούται με πινακίδες με μεγαλύτερη από ό, τι και λιγότερο από ό, τι σημάδια για να εκτελέσει πιο πολύπλοκες εξετάσεις , ως εξής : if ( $ a <= $ b ) Η δοκιμή θα επιστρέψει true αν η πρώτη μεταβλητή είναι μικρότερες ή ίση με τη δεύτερη . ( Βλ. Αναφορές 4 ) Ορισμένες γλώσσες χρησιμοποιούν λογικούς τελεστές για να συνδυάσετε όρους δοκιμές , που αποτελούν πολύπλοκες αλυσίδες των δοκιμών . Το ακόλουθο παράδειγμα δείχνει Java : if ( ( numOne > numTwo ) && ( numOne > 0 ) ) Η δοκιμή αυτή επιστρέφει true αν τα δύο από τα τεστ στο εσωτερικό επιστρέψει αλήθεια , δεδομένου ότι χρησιμοποιεί το " και " ? φορέα . Σενάρια μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσουν " ή " και " όχι " σε παρόμοιες κατασκευές , ως εξής : if ( ( numOne! = numTwo )
Η Operators
Η
εικόνων Logic
Η
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα