UML χρησιμοποιεί ένα σύνολο διαγραμμάτων για να συλλάβουμε και να επικοινωνούν σχεδιασμό του λογισμικού αρχίζοντας από επισκοπήσεις υψηλού επιπέδου μέχρι ταξικές σχέσεις και τη ροή της διαδικασίας . Υπάρχει μια ποικιλία τύπων διαγράμματος , συμπεριλαμβανομένων διαγραμμάτων περίπτωση χρήσης που περιγράφουν πώς κάποιος αλληλεπιδρά με το λογισμικό, διαγράμματα κλάσεων που περιγράφουν το σχεδιασμό και τη σχέση των αντικειμένων που χρησιμοποιούνται από τα διαγράμματα γλώσσα προγραμματισμού και την αλληλουχία που περιγράφουν ροής της διαδικασίας και την επικοινωνία μεταξύ των αντικειμένων. Στο σύνολό τους , θα γίνει μια ολοκληρωμένη , λεπτομερές έγγραφο σχεδιασμού λογισμικού .
Εικόνων Μοντελοποίηση έναντι Διαδικαστικές Γλώσσες
Η
γλώσσες Modeling δεν παράγουν κώδικα του προγράμματος . Αντ 'αυτού , θα επικοινωνούν τα σχέδια και τις έννοιες . Κάποιοι, όπως ο ψευδοκώδικας και τάξη - την ευθύνη - συνεργασία κάρτες , χρησιμοποιούν αγγλικές λέξεις για να περιγράψουν το περιεχόμενό τους . Άλλοι , όπως η UML και διαγράμματα οντότητα /σχέση , χρησιμοποιήστε σχέδιο - όπως σχέδια για τον ίδιο σκοπό . Συχνά, ένας αριθμός αυτών των γλωσσών μοντελοποίησης συνδυάζονται για να δημιουργήσουν το συνολικό έγγραφο σχεδιασμού του συστήματος .
Σε αντίθεση με UML , γλώσσες όπως η Java , PHP και C # itemize λεπτομερείς ακολουθίες αναγκαίες οδηγίες για να δημιουργήσετε ένα πρόγραμμα υπολογιστή . Κώδικας είναι γραμμένο με λέξεις και τα σύμβολα , συνήθως οργανώνονται ως μια σειρά από αρχεία κειμένου , τότε ερμηνεύεται ή να μεταφραστεί σε μια μηχανή αναγνωρίσιμη γλώσσα . Αν ο υπολογιστής -στόχος είναι ένα desktop , laptop , διακομιστή Web ή κινητή συσκευή , ο κώδικας είναι οργανωμένη κατά τρόπο που προορίζεται να διαβαστεί από έναν υπολογιστή .
Η ρόλοι του έργου
σε ένα παραδοσιακό ακολουθία έργου λογισμικού , η ομάδα πρέπει να ολοκληρώσει την ανάλυση και το σχεδιασμό πριν από την έναρξη του προγραμματισμού . Από UML είναι μια γλώσσα σχεδιασμού , αναλυτές δημιουργούν τα μοντέλα και διαγράμματα UML , ως μέρος της φάσης σχεδιασμού . Προγραμματισμός δεν ξεκινά μέχρι ο σχεδιασμός παίρνει εγκριθεί από τα ενδιαφερόμενα μέρη .
Εικόνων Κοινό στο οποίο απευθύνεται
Η
Μια άλλη διαφορά μεταξύ της UML και διαδικαστικές γλώσσες είναι κοινό στο οποίο απευθύνονται . Τα διαγράμματα μπορούν να δημιουργηθούν με χρήση computer-based εργαλεία , και τα εργαλεία αυτά μπορεί να δημιουργήσει ακόμη και κάποια κώδικα του προγράμματος, αλλά ο πρωταρχικός στόχος είναι να επικοινωνήσει τις έννοιες του σχεδιασμού για τους προγραμματιστές και τους πελάτες . Διαδικαστικές γλώσσες προγραμματισμού χρησιμοποιούν λέξεις και τα σύμβολα που μεταφράζεται σε μονάδες και μηδενικά , μπορεί να διαβαστεί μόνο από τους υπολογιστές
εικόνων Άλλες διαφορές
Η
Πρόσθετες διαφορές μεταξύ της UML και άλλες γλώσσες περιλαμβάνουν : 1.) UML χρησιμοποιεί τα διαγράμματα και σχέδια , ενώ διαδικαστικές γλώσσες είναι συνήθως βασισμένο σε κείμενο ? 2 ) UML περιγράφει ιδέες υψηλού επιπέδου γλώσσες προγραμματισμού , ενώ itemize λεπτομέρειες χαμηλού επιπέδου ? 3 ) UML περιγράφει αφηρημένες ιδέες , ενώ γλώσσες προγραμματισμού εφαρμόζουν αυτές τις έννοιες ? και 4 ) Οι ιδέες που ανακοινώθηκαν στις μία σελίδα της UML μπορεί να μεταφραστεί σε αρκετές χιλιάδες γραμμές κώδικα προγράμματος .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα