Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Υπολογιστών Γλώσσες

Σύνταξη εναντίον Semantic λάθους

Κάθε γλώσσα προγραμματισμού έχει το δικό του σύνολο των γραμματικών κανόνων , για τον καθορισμό των δομών σύνταξη και όρους που μπορούν να εμφανιστούν σε δηλώσεις κώδικα . Η ενασχόληση με τα σφάλματα είναι ένα σημαντικό στοιχείο για τον προγραμματισμό , έτσι ώστε οι προγραμματιστές πρέπει να μάθουν πώς να χειριστεί διαφορετικά είδη , συμπεριλαμβανομένης της σύνταξης και σημασιολογικά λάθη . Συντακτικά λάθη προκύπτουν εξαιτίας λανθασμένων χρήση των γλωσσικών δομών και σημασιολογικά λάθη προκύπτουν εξαιτίας της λογικής λάθη. Αυτοί οι δύο τύποι σφαλμάτων τυπικά καταστούν εμφανείς σε διαφορετικές φάσεις σε έργα προγραμματισμού. Γλώσσες Προγραμματισμού
Η

Όταν οι προγραμματιστές μαθαίνουν να κώδικα σε συγκεκριμένες γλώσσες , μαθαίνουν το λεξιλόγιο και τη γραμματική σε αυτές τις γλώσσες . Όταν ένας προγραμματιστής γράφει μια γραμμή κώδικα στην οποία οι δομές γλώσσας είναι λανθασμένα, αυτό είναι ένα σφάλμα σύνταξης . Το ακόλουθο δείγμα κώδικα Java δείχνει μια έγκυρη γραμμή κώδικα : int myNum = 5 ?

Η ακόλουθη μεταβολή απεικονίζει ένα συντακτικό λάθος : Int myNum = 5 ?

Java είναι ευαίσθητη υπόθεση , οπότε η εσφαλμένη χρήση κεφαλαίο αρχικό γράμμα για το " int " δήλωση μεταβλητών αποτελεί ένα συντακτικό λάθος. Υπάρχουν πολλές πιθανές συντακτικά λάθη , πολλά από τα οποία είναι απλά ένα τυπογραφικό λάθος . Εάν ένας προγραμματιστής χρησιμοποιεί ένα ολοκληρωμένο περιβάλλον ανάπτυξης , θα δει συντακτικά λάθη επισημαίνονται όπως ο ίδιος τύπους κώδικα .
Εικόνων Logic
Η

Κάθε πρόγραμμα περιλαμβάνει λογικά βήματα της επεξεργασίας . Προγραμματιστές υπαγορεύουν τι θα συμβεί όταν ένα πρόγραμμα εκτελείται χρησιμοποιώντας τις δομές ελέγχου, όπως βρόχους και υπό όρους δηλώσεις . Σημασιολογικά λάθη είναι λάθη σε αυτές τις λογικές δομές . Για παράδειγμα , ο παρακάτω κώδικας JavaScript δείχνει μια έγκυρη βρόχο : var μετρητή : var myArray = new Array ( 3 , 7 , 2 ) ? Για ( μετρητής = 0 ? Πάγκο

ο κωδικός αυτός επαναλαμβάνεται μέσα από τη δομή πίνακα , μέχρι να φτάσει στο τέλος . Ο βρόχος σταματά όταν φτάσει στον τελικό στοιχείο, διότι υπό όρους δοκιμή ελέγχει ότι ο μετρητής μεταβλητή δεν είναι μεγαλύτερο από το μήκος του πίνακα μείον ένα , το οποίο είναι η τελική τιμή του δείκτη στη δομή . Η ακόλουθη τροποποιημένη έκδοση περιλαμβάνει μια σημασιολογική σφάλμα : μετρητή var : var myArray = new Array ( 3 , 7 , 2 ) ? Για ( μετρητής = 0 ? Πάγκο <= myArray.length ? Μετρητή + + ) { document.write ( myArray [μετρητής ] ) ? }

Αυτή τη φορά ο βρόχος , με ένα επιπλέον σύμβολο ίσον στη δεύτερη γραμμή , θα επαναλάβει όταν ο μετρητής είναι ίση με το μήκος του array , το οποίο είναι έξω - με όρια του . Αυτό μπορεί να προκαλέσει το σενάριο να διακοπεί όταν εκτελεί .

Η Εκτέλεση
Η

Ανάλογα με τη γλώσσα εν λόγω , μερικά λάθη σύνταξη εμποδίζει ένα πρόγραμμα από την εκτέλεση σε όλα . Για παράδειγμα , όταν χρησιμοποιείτε το Eclipse IDE για τη δημιουργία προγραμμάτων Java , οι προγραμματιστές δεν μπορούν να καταρτίζουν και να τρέχουν τις εφαρμογές τους , εκτός αν δεν έχουν συντακτικά λάθη σε αυτά . Αυτό δημιουργεί ένα μοντέλο εργασίας στην οποία οι προγραμματιστές εντοπίσει συντακτικά λάθη σε πρώιμο στάδιο . Ωστόσο , αυτό ισχύει μόνο για σφάλματα σύνταξης , ως σημασιολογικά λάθη δεν θα μπορούσε κανονικά να αποτρέψει ένα πρόγραμμα από την κατάρτιση και την εκτέλεση .
Εικόνων Δοκιμές
Η

προγραμματιστές συνήθως δεν έχουν περιέλθει στην αντίληψή της σημασιολογικής λάθη μέχρι τη φάση η δοκιμή ενός έργου . Ένα πρόγραμμα μπορεί να περιέχει σημασιολογικά λάθη και εξακολουθεί να εκτελέσει . Ανάλογα με το πρόγραμμα και τη διαδικασία δοκιμής , ένα σημασιολογικό σφάλμα μπορεί να περάσουν απαρατήρητα έως ότου έχουν εκτεταμένες δοκιμές έχουν πραγματοποιηθεί . Οι διαδικασίες ελέγχου και διόρθωσης σφαλμάτων παρέχει στους προγραμματιστές τη δυνατότητα να εντοπίσει και να διορθώσει τη σύνταξη και σημασιολογικά λάθη .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα