Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Υπολογιστών Γλώσσες

Πότε Θα χρησιμοποιούσατε μια Αν - τότε-άλλο Δήλωση Πάνω από μια δήλωση Case

; Όταν προγραμματιστές να δημιουργήσουν εφαρμογές υπολογιστών , που συχνά εφαρμόζουν πολύπλοκες δομές στον κώδικα τους . Για παράδειγμα , αντί για κάθε γραμμή εκτελεί διαδοχικά , ένα πρόγραμμα θα περιλαμβάνει συχνά επανάληψη και υπό όρους δοκιμές καθορισμό των δηλώσεων κωδικό πράγματι εκτελέσει. Δηλώσεις περίπτωση , επίσης γνωστή ως δηλώσεις του διακόπτη , πραγματοποιούν ακολουθίες όρους δοκιμών . Αλυσοδεμένος αν και else επίσης να κάνετε αυτό , έτσι ώστε οι προγραμματιστές πρέπει συχνά να επιλέξουν μεταξύ των δύο τύπων των καταστάσεων. Διαφορές
Η

Αν και αλλιώς αλυσίδες μπορεί μερικές φορές να πραγματοποιήσει την ίδια ακριβώς εργασία ως μια υπόθεση , ή διακόπτη , δήλωση. Ωστόσο , ορισμένες εργασίες μπορούν να εκτελούνται μόνο από έναν από αυτούς . Αλυσοδεμένος αν και else παρέχουν μια σειρά δοκιμών για το πρόγραμμα να εκτελέσει , όπως στο ακόλουθο παράδειγμα κώδικα Java :

if ( num == 1 ) System.out.println ( " one" ) ? Άλλο if ( num == 2 ) System.out.println ( " δύο " ) ? else if ( num == 3 ) System.out.println ( " τρία " ) ? άλλο System.out.println ( " δεν είναι μία , δύο ή τρία " ) ?

Ο ακόλουθος κώδικας αποτελεί το ισοδύναμο επεξεργασία με μια δήλωση switch :

διακόπτη ( num ) { περίπτωση 1: System.out.println ( " one " ) ? σπάσει ? την περίπτωση 2 : System.out.println ( " δύο ")? σπάσει ? περίπτωση 3 : System.out.println ( " τρία ")? διάλειμμα? default : System.out.println ( " όχι ένα, δύο ή τρία ")? σπάσει? . }

Τα αποτελέσματα αυτών των μπλοκ κώδικα είναι το ίδιο , αν και η εφαρμογή τους είναι διαφορετική
εικόνων Δοκιμές
Η

υπόθεση , ή τον διακόπτη , οι δηλώσεις μπορούν να αφορούν μόνο συγκεκριμένους τύπους δεδομένων . Για παράδειγμα , σε Java , καταστάσεις διακόπτης μπορεί να λειτουργήσει μόνο σε πρωτόγονες ή απαριθμήθηκαν τύπων , καθώς και οι τάξεις περιτύλιγμα για τους τύπους αριθμό . Αν και else μπορεί να πραγματοποιήσει δοκιμές για κάθε τύπο δεδομένων , συμπεριλαμβανομένων των αντικειμένων . Οι δοκιμές σε δηλώσεις του διακόπτη περιλαμβάνει μόνο μία τιμή , ενώ αν και else , κωδικός μπορεί να ελέγξει τις αξίες μέσα σε ένα συγκεκριμένο εύρος , ή για συνδυασμούς συνθήκες χρησιμοποιώντας τη λογική φορείς - και , ή και όχι . Αυτό σημαίνει ότι αν και else παρέχουν περισσότερες επιλογές όσον αφορά την υπό όρους δοκιμών .

Η Αλυσίδες
Η

Αντί απλά να είναι ένα θέμα της επιλογής μιας δομής ελέγχου που υλοποιεί την απαιτούμενη επεξεργασία , οι προγραμματιστές συχνά επιλέγουν δομές που βασίζονται στην αναγνωσιμότητα . Πολλοί προγραμματιστές βρίσκουν δηλώσεις περίπτωση πιο συνοπτικό και ευανάγνωστο όταν οι απλές αξίες δοκιμάζονται . Ένας μακρύς κατάλογος , αν και else μπορεί να είναι αδικαιολόγητα φλύαρο μέσα σε ένα script . Αναγνωσιμότητας είναι ένας σημαντικός παράγοντας στον προγραμματισμό , για την μελλοντική ανάπτυξη και για έργα με περισσότερες από μία προγραμματιστής εργάζονται σε αυτά .
Εικόνων Breaks
Η

Σε μια αλυσίδα , αν και else , δεν υπάρχει συνήθως καμία ανάγκη να ξεφύγει από μια δομή ρητά . Με την περίπτωση , ή διακόπτη , δηλώσεις , ωστόσο , είναι απαραίτητο να χρησιμοποιήσετε μια break δήλωση , αναθέτοντας το πρόγραμμα για να βγείτε από το μπλοκ κώδικα , όταν βρεθεί η αντίστοιχη περίπτωση . Εάν δεν υπάρχουν εντολές break περιλαμβάνονται , μια δήλωση switch μπορεί επομένως να εκτελούν περιττές δοκιμές . Προγραμματιστές , επίσης, μερικές φορές παραμελούν να περιλαμβάνει την δήλωση προεπιλογή υπόθεση, η οποία μπορεί να οδηγήσει σε απρόβλεπτη συμπεριφορά .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα