FORTRAN και QBasic , που είναι γλώσσες διαδικασίας , λειτουργούν λίγο διαφορετικά από ό, object-oriented γλώσσες , όπως η Java και C # . Αν γράψετε ένα πρόγραμμα αντικειμενοστραφής , μπορείτε συχνά να εκτελέσει εργασίες δημιουργώντας αντικείμενα . Ένα αντικείμενο House, για παράδειγμα , μπορεί να αποτελείται από τα αντικείμενα που βρέθηκαν σε ένα σπίτι και ο κωδικός που μπορούν να χειριστούν αυτά τα αντικείμενα . Για να χρησιμοποιήσετε το αντικείμενο , μπορείτε απλά να το δημιουργήσετε . Η γλώσσα της διαδικασίας , από την άλλη πλευρά , δεν έχει αντικείμενα , και αποτελείται από τις δηλώσεις που εκτελούν ειδικά καθήκοντα . Οι δηλώσεις αυτές υπάρχουν σε υποπρογράμματα, τα οποία έχουν ονόματα όπως Λειτουργία , Ενότητα και Υπορουτίνα . Διαφορετικές γλώσσες ονομάζουν αυτά τα υποπρογράμματα με διαφορετικά ονόματα.
Εικόνων Δηλώσεις Call
Η
Διαδικαστικές γλώσσες μοιράζονται πολλά , αν όχι όλα , από τις δηλώσεις που βρέθηκαν σε αντικειμενοστραφή προγραμματισμό . Για παράδειγμα , η νέα δήλωση , που βρέθηκαν σε ένα πρόγραμμα object-oriented , δεν υπάρχει σε μια γλώσσα όπως η FORTRAN , επειδή FORTRAN δεν μπορεί να δημιουργήσει νέα αντικείμενα . Αντ 'αυτού , μπορείτε να βρείτε συνήθως μια δήλωση Call όπως αυτή :
Call ColorBox ( "μπλε" )
Η δήλωση αυτή καλεί μια υπορουτίνα ή συνάρτηση και περνά ένα όνομα χρώματος . Σε αυτό το παράδειγμα , η υπορουτίνα ή συνάρτηση ColorBox μπορούσε να αλλάξει το χρώμα ένα κουτί για το μπλε . Αυτά τα υποπρογράμματα μπορούν να καλούν άλλους υποπρογράμματα , όπως καλά.
Η Αν /then /else δηλώσεις
Η
περισσότερες γλώσσες έχουν τις δηλώσεις που επιτρέπουν κώδικα για να εκτελέσει διάφορες ενέργειες με βάση τους όρους που συμβαίνουν , όπως τα ακόλουθα Αν /then /else κωδικός αποδεικνύει :
αν x = 1 thenprint " η τιμή είναι 1 " elseprint " η τιμή δεν είναι 1 " τέλος, αν
Αυτό Κωδικός εκτυπώσεις " η τιμή είναι 1 " εάν η μεταβλητή " χ" είναι 1 . Σε αντίθετη περίπτωση , οι κλάδοι κώδικα για τη δήλωση που τυπώνει " η τιμή δεν είναι 1 . " Διαδικαστικές γλώσσες χρησιμοποιούν αυτό το είδος της λογικής συχνά να καλέσετε υποπρογράμματα όταν προκύπτουν ορισμένες συνθήκες .
Εικόνων GOTO Δηλώσεις
Αν και θεωρείται κακή προγραμματισμού , δηλώσεις GOTO εμφανίζονται συχνά σε προγράμματα που δημιουργήθηκαν χρησιμοποιώντας μια διαδικαστική γλώσσα . Ο κώδικας που ακολουθεί απεικονίζει μια δήλωση GOTO :
x = 1 Αν x = 2 GOTO Έντυ = 2End :
Σε αυτόν τον κώδικα , οι έλεγχοι υπολογιστή για να δείτε αν το " x " τιμή μεταβλητής είναι 2 . Αν ναι , το πρόγραμμα μεταβαίνει στο " End : " δήλωση. Οι προγραμματιστές που χρησιμοποιούν διαδικαστικές γλώσσες θεωρούν ότι είναι εύκολο να χρησιμοποιούν τις δηλώσεις GOTO , επειδή δεν έχουν να καταλάβω άλλοι τρόποι για να επιτευχθεί το ίδιο έργο , όπως η αντικατάσταση GOTO σε αυτό το παράδειγμα με μια κλήση σε μια υπορουτίνα ή συνάρτηση που εκτελεί την απαραίτητη εργασία .
Η
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα