Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Υπολογιστών Γλώσσες

Διαφορές μεταξύ Byte Array Vs . String

Microsoft έχει μια ιστοσελίδα που δείχνει πώς να μετατρέψετε ένα πίνακα byte σε έναν ακέραιο αριθμό . Αυτή η διαδικασία μετατροπής είναι μια χαρά μέχρι την εφαρμογή σας πρέπει να χειριστείτε τα δεδομένα συμβολοσειράς . Χορδές στην Microsoft . NET γλώσσες προγραμματισμού υπάρχουν στις φόρμες , ιστοσελίδες και άλλα στοιχεία που εμφανίζουν κείμενο. Όταν θα πρέπει να δείτε την αναπαράσταση ASCII των χαρακτήρων σε μια συμβολοσειρά ή απλά χορδές κατάστημα σε άλλη μορφή , μπορείτε να το κάνετε αυτό χρησιμοποιώντας συστοιχίες byte . Τύποι δεδομένων String
Η

Μετά την προσθήκη ένα νέο πλαίσιο κειμένου σε ένα . NET μορφή Microsoft γραμμένο σε C # , μπορείτε να έχετε πρόσβαση ιδιότητα Text του και διαβάστε την αξία του στοιχείου ελέγχου . Αυτή η τιμή είναι ένας τύπος δεδομένων συμβολοσειράς και αποτελείται από χαρακτήρες Unicode . Σε αντίθεση με άλλες αριθμητικές ακέραιους τύπους δεδομένων , strings είναι "αναφοράς" τύπους . Αποτελούν αντικείμενα που σημειακά δεδομένα και όχι τα ίδια τα δεδομένα . Απόσπασμα χαρακτήρες μιας μεταβλητής συμβολοσειράς χρησιμοποιώντας τη μέθοδο substring όπως στο ακόλουθο παράδειγμα :

εγχόρδων x = " 1234 " ? Σειρά y = x.SubString ( 0 , 2 ) ?

Αυτή η μέθοδος substring επιστρέφει " 12 ", οι δύο πρώτοι χαρακτήρες που είναι αποθηκευμένοι στη μεταβλητή με όνομα x .
εικόνων Τύποι Byte δεδομένων

βίντεο , αρχεία κειμένου , τα παιχνίδια και οτιδήποτε άλλο σχετικά με ένα υπολογιστής αποτελείται από bytes . Ένα byte είναι μια μονάδα υπολογιστή που αποτελείται από μικρότερες μονάδες που ονομάζονται bits. Σε C # , ένα byte αντιπροσωπεύει έναν ακέραιο αριθμό μεταξύ 0 και 255 . Κάτω Η πρώτη δήλωση εκχωρεί 100 σε μια μεταβλητή που ονομάζεται byte byte1 :

byte1 = 100 ? ΧΑΡΑΚΤ1 char = «Α» ? Byte1 = ( byte ) ΧΑΡΑΚΤ1 ?

Χαρακτήρες είναι επίσης Unicode χαρακτήρες που μπορούν να επίσης, κρατήστε τα στοιχεία του χαρακτήρα όπως είναι τα γράμματα . Οι δύο τελικές δηλώσεις εκχωρήσετε το γράμμα "Α" σε μια μεταβλητή char και να το μετατρέψει σε ένα byte .

Η Πίνακες Byte
Η Ακόμα κι αν χαρακτήρες , bytes και έγχορδα είναι διαφορετικοί τύποι δεδομένων , μπορείτε να μετατρέψετε εύκολα μεταξύ τους . Μια σειρά byte είναι ένας πίνακας που έχει μια δήλωση τύπου byte , όπως φαίνεται παρακάτω :

byte [ ] byteArray1 ?

Αυτοί οι πίνακες συχνά αποτελούνται από πρώτες δυαδικά δεδομένα που μπορεί να υπάρχουν σε μια εικόνα ή ακόμα και ένα PDF . Εάν η αίτησή σας ανακτά τα δεδομένα αυτά μέσω του Web , φτάνει σε δυαδική μορφή και μπορεί να περατωθεί σε έναν πίνακα byte . Η εφαρμογή σας μπορεί να χρησιμοποιήσει τον πίνακα byte να ανακατασκευάσει το στοιχείο που ανακτώνται , χειριστείτε τα δεδομένα ή να το αποθηκεύσετε σε μια βάση δεδομένων .
Εικόνων Μετατρέποντας Χορδές για να Byte Arrays
Η

συστοιχίες Byte επίσης έχουν τη δυνατότητα να συγκρατήσει δεδομένα συμβολοσειράς . Μετατρέψτε μια μεταβλητή συμβολοσειράς σε έναν πίνακα byte , όπως φαίνεται στο παρακάτω παράδειγμα :

string2 String = "Αυτό είναι ένα string" ? Byte [ ] byteArray1 = System.Text.Encoding.ASCII.GetBytes ( string2 ) ?

το ακίνητο Text.Encoding.ASCII επιτρέπει ο κώδικας να μετατρέψει Unicode χαρακτήρες σε ASCII . Η μέθοδος GETBYTES μετατρέπει το string σε έναν πίνακα byte και την αποθηκεύει στη μεταβλητή byteArray1 .
Εικόνων Συμβουλές
Η

Μπορείτε να βρόχο μέσα από τα στοιχεία σε έναν πίνακα byte και να εξετάσει τους όπως φαίνεται στο ακόλουθο παράδειγμα :

foreach ( byte byteItem σε byteArray1 ) { MessageBox.Show ( "Αριθμητικά value = " + + byteItem "value χαρακτήρων = " + ( char ) byteItem ) ? }

ο κωδικός αυτός επαναλαμβάνεται μέσω του πίνακα byte 16 φορές, επειδή η αρχική συμβολοσειρά περιέχει 16 χαρακτήρες . Ένα πλαίσιο μηνύματος εμφανίζεται κάθε φορά που ο κωδικός βρόχους και εμφανίζει την αριθμητική τιμή του συγκεκριμένου είδους δεδομένων και αναπαράσταση χαρακτήρων της . Looping μέσω ενός πίνακα byte είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να εξετάσει τις αριθμητικές τιμές ASCII όλων των χαρακτήρων σε μια συμβολοσειρά .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ χαμηλού επιπέδου Προγραμματισμός & υψηλού επιπέδου Προγραμματισμός

; Οι γλώσσες προγραμματισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών χωρίζονται σε δύο μεγάλες κατηγορίες που απεικονίζουν πόσο κοντά είναι ο προγραμματιστής του μηχανήματος που είναι η οικοδόμηση εντολές για . Προγραμματισμού χαμηλού επιπέδου έχει σχεδιαστεί για να επιτρέπει στους ανθρώπους να χρησιμοποιούν μια σειρά από βασικές εντολές αλφαριθμητικών που μπορούν εύκολα να μεταφραστεί σε γλώσσα που καταλαβαίνουν οι υπολογιστές . Γλώσσες προγραμματισμού υψηλού επιπέδου χρησιμοποιούν περισσότερες λέξεις που είν

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα