1 Ανοίξτε το Microsoft Visual Studio για να ξεκινήσετε τη χρήση Silverlight . Μόλις το πρόγραμμα ανοίγει , δημιουργήστε ένα νέο αρχείο , κάνοντας κλικ στο "Αρχείο , " τότε " Νέα " και, τέλος, το "Project ". 2
Επιλέξτε ανάμεσα σε Visual C # ή Visual Basic , όπως σας γλώσσα προγραμματισμού . Επιλέξτε το Silverlight και το είδος του έργου που θα ολοκληρωθεί σε αυτό το σημείο , καθώς και . Επιλέξτε κάθε μία από αυτές τις επιλογές δείχνοντας και κάνοντας κλικ πάνω τους με τη νέα οθόνη έργου . Αφού τόνισε , επιλέξτε "ΟΚ" για να περάσουμε στην επόμενη οθόνη .
Εικόνων 3
Δώστε το έργο σας ό, τι όνομα θέλετε . Από την ίδια οθόνη , επέλεξε τον τύπο του έργου από το drop-down μενού και επιλέξτε την έκδοση του Silverlight που χρησιμοποιείτε . Μπορείτε επίσης να ρυθμίσετε το έργο σας χρησιμοποιώντας μια δοκιμαστική σελίδα ή να κάνετε στη δική σας ιστοσελίδα .
Η 4
Ανοίξτε τη διασύνδεση Solution Explorer κάνοντας κλικ στο "Προβολή" και στη συνέχεια " Solution Explorer " Λύση Exploreer αν δεν ανοίξει αυτόματα για εσάς . Επιλέξτε το " HelloWorld3D " μέσα από τη λύση Explorer για να ξεκινήσετε με το περιβάλλον 3D . DirectX SDK πρέπει να εγκατασταθεί για να μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη λύση HelloWorld3D .
5
Ανοίξτε το αρχείο " default.html " εντός Λύση Explorer . Βεβαιωθείτε ότι η " EnableGPUAcceleration " εντολή είναι ενεργοποιημένη . Θα πρέπει να έχετε ενεργοποιημένη αυτή να είναι σε θέση να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία ισοπαλία στο Silverlight . Προσθέστε το στοιχείο ελέγχου DrawingSurface εισάγοντας κώδικα σε MainPage.xaml :
Στη συνέχεια, προσθέστε τον ακόλουθο κώδικα :
txt.Dispatcher.BeginInvoke ( ( ) = > { txt.Text = String.Format ( " Delta Ώρα : { 0 } ms \\ tTotalTime : { 1 } " , e.DeltaTime.TotalMilliseconds , e.TotalTime ) ? } ) ?
Η 6
Διαχειριστείτε την τρέχουσα συσκευή σας χρησιμοποιώντας γραφικά GraphicsDeviceManager . Αυτός ο διαχειριστής της συσκευής είναι αναγκαία για 3D rendering . Η προσθήκη " GraphicsDeviceManager deviceManager = GraphicsDeviceManager.Current ? Txt.Text = String.Format ( " Render Λειτουργία : { 0 } \\ προδοσία : { 1 } " , deviceManager.RenderMode , deviceManager.RenderModeReason ) ? " Στο MainPage.xaml . cs θα επιτρέψει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει 3D rendering . Για να γίνει αυτό αποτελεσματικά , ρυθμίστε το enableGPUAcceleration να "False ", στη συνέχεια, εκτελέστε το πρόγραμμα . Όταν το πρόγραμμα εκτελείται , θα ρυθμιστεί έτσι ώστε να ενεργοποιείται , αλλάζοντας τη ρύθμιση σε " True ".
Η 7
Δημιουργία 3D rendering σας χρησιμοποιώντας GraphicsDeviceManager . Καταργήστε την επιλογή του διαχειριστή της συσκευής πριν προσπαθήσετε να το χρησιμοποιήσετε με την είσοδό τους ακόλουθους κωδικούς :
" device.Clear ( ClearOptions.Target
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα