Η γλώσσα προγραμματισμού Alice αντιπροσωπεύει ένα περιβάλλον μοντελοποίησης 3 - D με πλήρη object-oriented - όπως ιδιότητες . Ενώ η ίδια η Alice δεν είναι αντικειμενοστρεφής με την έννοια ότι υποστηρίζει OOP παραδείγματα όπως η κληρονομικότητα ή πολυμορφισμός , Alice προγραμματιστές θα χρησιμοποιήσουν και να χειρίζεται αντικείμενα . Alice είναι προσανατολισμένη προς την ένταξη έννοιες του προγραμματισμού με κινούμενα σχέδια και το σχεδιασμό για να βοηθήσει στην προώθηση της εκμάθησης του προγραμματισμού μέσω της ανάπτυξης εφαρμογών και κινούμενα αφήγησης .
Εικόνων 3D World και αντικείμενα
Η
Ο προγραμματισμός Αλίκη γλώσσα έρχεται με ένα πρόγραμμα επεξεργασίας εικόνας 3 - D . Σε αυτό τον επεξεργαστή κειμένου , ο προγραμματιστής μπορεί να πάρει από το προσχεδιασμένο " κόσμο " περιβάλλοντα που θα κρατήσει 3 - D αντικείμενα του προγράμματος . Επιπλέον , μπορείτε να επιλέξετε prerendered αντικείμενα να τοποθετηθούν στο περιβάλλον , και να ελέγχουν τι κάνουν τα αντικείμενα . Ο συντάκτης σας επιτρέπει να τροποποιήσετε τη συμπεριφορά των αντικειμένων απευθείας με τη δημιουργία σειράς προγραμματισμένων ή προσαρμοσμένες εντολές ότι το αντικείμενο θα ενεργήσει.
Η Βασικά Στοιχεία Alice και μέθοδοι
Alice , όπως και άλλες γλώσσες προγραμματισμού , περιέχει τις μεταβλητές που χρησιμοποιεί ο προγραμματιστής για την αποθήκευση πληροφοριών μέσα Alice είναι έντονα δακτυλογραφημένη , πράγμα που σημαίνει ότι οι μεταβλητές πρέπει να έχουν δηλωθεί τύπου , αν αυτό το είδος είναι αριθμητική , Boolean ή χαρακτήρα που βασίζεται . Όταν γράφετε τις μεταβλητές και τις μεθόδους για τα αντικείμενα 3 - D σας στην Alice , μπορείτε να δημιουργήσετε μεταβλητές χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα επεξεργασίας , έτσι ώστε να συμμορφώνονται με τα πρότυπα πληκτρολόγηση . Προκαθορισμένες μέθοδοι επιτρέπουν επίσης σε σας για να εφαρμόσει τις βασικές εντολές σε 3 - D αντικείμενα , όπως η κίνηση ή την ομιλία . Στη συνέχεια μπορείτε να συνδέσετε τις μεταβλητές και τις μεθόδους με τις κινούμενα αντικείμενα για να δημιουργήσει σκηνές
εικόνων World Class και Μέθοδοι
Η
Μέθοδοι έρχονται σε δύο γενικές κατηγορίες : . World Class και . Μεθόδους παγκόσμιο επίπεδο ισχύει για τα πάντα στον ορατό κόσμο του προγράμματος , εκτός του ίδιου του κόσμου . Αυτό σημαίνει ότι αυτές οι μέθοδοι είναι γενικές και μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να περάσει εντολές σε διάφορα αντικείμενα που περιέχονται στον κόσμο. Οι μέθοδοι κλάσης επιπέδου είναι εκείνα που είναι ειδικά για μια κατηγορία αντικείμενο στον κόσμο , όπως ένα κινούμενο ζώο . Συνήθως , κατά τον προγραμματισμό σε Alice να επεκτείνετε τη λειτουργικότητα των υφιστάμενων κατηγοριών να κάνουν πιο εξειδικευμένα μαθήματα .
Εικόνων Εκδηλώσεις
Η
Ενώ Alice δεν μπορεί να είναι εντελώς object-oriented , είναι σε ορισμένο βαθμό εκδήλωσης προσανατολισμό. Χτισμένο σε Alice είναι μια σειρά από εκδηλώσεις και χειρισμού συμβάντων . Η Alice έχει μια λίστα ενσωματωμένων σε εκδηλώσεις που παρακολουθεί για τη διάρκεια της εκτέλεσης ενός προγράμματος , όπως κινήσεων αντικειμένων , χρήση πληκτρολογίου , κίνηση του ποντικιού , αλλαγές μεταβλητών , ακόμα και όταν το πρόγραμμα ξεκινήσει . Μπορείτε να δημιουργήσετε συμβάντα και χειρισμού συμβάντων μέσω της διασύνδεσης εκδήλωση Alice όπως και εσείς θα δημιουργήσετε μεταβλητές και μεθόδους .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα