1. Πρόσημο και Μέγεθος:Σε αυτήν την αναπαράσταση, το πιο σημαντικό bit (MSB) του ακέραιου χρησιμοποιείται για να υποδείξει το πρόσημο του αριθμού. Το 0 δηλώνει θετικό ακέραιο, ενώ το 1 αρνητικό ακέραιο. Τα υπόλοιπα bits αντιπροσωπεύουν το μέγεθος ή την απόλυτη τιμή του αριθμού.
2. Συμπλήρωμα δύο:Αυτή είναι η πιο κοινή μέθοδος που χρησιμοποιείται για την αναπαράσταση ακεραίων σε υπολογιστές. Στο συμπλήρωμα δύο, το MSB εξακολουθεί να χρησιμοποιείται για να υποδηλώσει το πρόσημο, αλλά αντί να χρησιμοποιείται ένα ξεχωριστό bit για το πρόσημο, η αναπαράσταση των αρνητικών ακεραίων προκύπτει αντιστρέφοντας όλα τα bit του θετικού ακέραιου και προσθέτοντας 1. Αυτό εξαλείφει την ανάγκη για ένα ξεχωριστό bit πρόσημου και επιτρέπει αποτελεσματικές αριθμητικές πράξεις.
3. Συμπλήρωμα ενός:Παρόμοια με το συμπλήρωμα δύο, το συμπλήρωμα ενός αντιστρέφει επίσης όλα τα bit για να αναπαραστήσει αρνητικούς ακέραιους αριθμούς. Ωστόσο, αντί να προσθέσει 1, χρησιμοποιεί απλώς το μοτίβο ανεστραμμένου bit ως αναπαράσταση για αρνητικούς αριθμούς. Το συμπλήρωμα ενός δεν χρησιμοποιείται τόσο ευρέως στη σύγχρονη πληροφορική όσο το συμπλήρωμα δύο λόγω των περιορισμών του στις αριθμητικές πράξεις.
4. Συμπλήρωμα Radix:Αυτή η μέθοδος αναπαριστά ακέραιους αριθμούς χρησιμοποιώντας μια συγκεκριμένη βάση (βάση) και εφαρμόζει τη λειτουργία του συμπληρώματος ανάλογα. Για παράδειγμα, στο συμπλήρωμα του 10, το συμπλήρωμα ενός αριθμού προκύπτει αφαιρώντας κάθε ψηφίο του αριθμού από το 9 και προσθέτοντας 1 στο αποτέλεσμα.
Η επιλογή της αναπαράστασης ακεραίων εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, συμπεριλαμβανομένης της αρχιτεκτονικής του υπολογιστή, του επιθυμητού εύρους αριθμών που θα αναπαρασταθούν και της αποτελεσματικότητας των αριθμητικών πράξεων. Το συμπλήρωμα Two χρησιμοποιείται συνήθως στους σύγχρονους υπολογιστές λόγω των πλεονεκτημάτων του στην απλότητα και τις αποτελεσματικές αριθμητικές πράξεις.
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα